Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 3 دقیقه

معامله گر “گرگ همه خیابان‌ها” می‌گوید دوج کوین نقطه خوبی برای ورود به این ارز رمزنگاری شده است، مشاوره‌ای به سرمایه گذاران DOGE داد.

معامله گر رمزنگاری، اسکات ملکر، معروف به “گرگ همه خیابانها” ، می‌گوید دوج کوین مسیر خوبی برای سرمایه گذاران جدید برای ورود به دنیای ارزهای رمزنگاری شده است. وی با به اشتراک گذاشتن تجربه شخصی خود در سرمایه گذاری در ارز رمزنگاری شده شوخی، اکنون توصیه‌هایی برای سرمایه گذاران جدید دوج کوین دارد.

توصیه اسکات ملکر “گرگ همه خیابان‌ها” به سرمایه گذاران دوج کوین

اینسایدر روز جمعه گزارش داد، اسکات ملکر، سرمایه گذار رمزنگاری، تجربه خود را در زمینه سرمایه گذاری دوج کوین به اشتراک گذاشته است. وی همچنین برخی توصیه‌های خود را برای سرمایه گذاران جدید دوج کوین به اشتراک گذاشت.

ملکر هم به صورت خصوصی و هم در Texas West Capital یک معامله گر و سرمایه گذار است. او میزبان “پادکست گرگ همه خیابان‌ها”، نویسنده خبرنامه “The Wolf Den” ، و مشاور تعدادی از پروژه‌های مبتنی بر بلاکچین است. وی همچنین تجربه 20 ساله در موسیقی دارد. در ژوئن سال گذشته، بایننس به او جایزه تأثیرگذار سال در آمریکای شمالی را اعطا کرد.

با تمرکز بر سرمایه گذاری در رمزنگاری، 70٪ از سهام خود ملکر به استراتژی‌های سرمایه گذاری بلند مدت اختصاص داده شده است. وی معتقد است که نگه داشتن ارز رمزنگاری شده در دراز مدت بهترین راه برای کسب درآمد است.

در مورد دوج کوین، ملکر گفت که ارز رمزنگاری دوج کوین برای مدت طولانی یک استراتژی بسیار موثر بوده است. او معتقد است که DOGE نقطه خوبی برای ورود سرمایه گذاران به بازار رمزنگاری است زیرا قیمت آن در حال حاضر کمتر از یک دلار است و توسط تعداد زیادی از افراد مشهور و با نفوذ مانند ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، که خود را پدرخوانده دوج کوین می‌نامد، حمایت می‌شود.

ملکر فاش کرد که در یک برهه زمانی او ده ها میلیون دوج کوین داشته است. وی گفت: “من این کار را انجام دادم [و اخیراً] دوج کوین را در برابر بیت کوین معامله کردم، او این کار را چند ماه پیش انجام داد زمانیکه قیمت دوج کوین بسیار پایین بود.” زمانیکه او دوج کوین خود را فروخت، دوج کوین به چرخه عادی خود برگشت و تقریبا کمی زیر یک سنت بود. در حال حاضر، دوج کوین با حدود 40 سنت معامله می‌شود. ملکر گفت:

این کوین به حرکت خود ادامه داد و بدیهی است که از آن نقطه 70 برابر افزایش قیمت داشت. اما من خودم را درمورد چیزی که اطلاعاتی در مورد آن نداشتم، مقصر نمی‌دانم. و اگر شما این کار را به عنوان یک معامله گر انجام دهید، کاملاً دیوانه خواهید شد.

معامله گر گرگ همه خیابان‌ها آگاه است که دوج کوین هیچ ارزش اساسی ندارد. وی گفت:

این کاملاً یک شوخی است، یک شوخی زیبا است، یک شوخی دوست داشتنی در جامعه است.

وی در ادامه دو نکته مهم خود را برای هرکسی که علاقه مند به سرمایه گذاری در دوج کوین است، ارائه داد.

اولاً، او گفت وظایف خود را انجام دهید و اطلاعات خوبی کسب کنید. وی خاطرنشان كرد:

در حال حاضر اطلاعات بسیار زیادی در مورد رمزنگاری در بازار وجود دارد.” “یافتن این اطلاعات بسیار آسان است.

در مرحله دوم، او گفت که مهم است که از اشتباهات خود درس بگیرید، با تأکید بر اینکه همه این اشتباهات را مرتکب می‌شوند. ملکر فریاد زد: “اگر نمی‌توانید از اشتباهات خود درس بگیری ، به هیچ وجه نباید معامله کنید ،” همچنین افزود: یکی از راه‌های یادگیری از اشتباهات حفظ دفترچه معاملات است.

ملکر خاطرنشان کرد:

اگر قبل از آنکه برنامه معاملاتی خود را بنویسید و بگویید که من معامله را اینجا بردم، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید به خودتان دروغ بگویید.” وی با تکرار اینکه “اگر یک دفتر معاملاتی داشته باشید نمی‌توانید این مسئله را از خود پنهان کنید.

افزود:

بنابراین من فکر می‌کنم تهیه دفتر معاملاتی بسیار اساسی است، زیرا هرگز یاد نخواهید گرفت مگر اینکه آنها را حفظ کنید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها