اخبار آلتکوین‌ها

همکاری وی‌ چین با سازمان‌ها و شرکت‌ها؛ رشد 16 درصدی ارز VET

موارد استفاده در دنیای واقعی و مشارکت در سطح سازمانی تنها چند عامل در رساندن وی چین به بالاترین سطح جدید قیمتی است. مشارکت و ادغام در دنیای واقعی در صنایع پر رونق از بهترین اشکال اعتبارسنجی برای پروژه‌های بلاکچین است که به دنبال پایداری طولانی‌مدت و پذیرش گسترده هستند.

از ماه فوریه پذیرفته شدن در سطوح سازمانی و موارد استفاده گسترده از وی چین (VET) به نفع آن کار کرده است، یک پلتفرم زنجیره تأمین قدرت با بلاکچین است که به دنبال استفاده از حاکمیت توزیع شده و فناوری اینترنت اشیا (IoT) برای بهینه سازی سیستم‌های مدیریت زنجیره تامین است.

داده های حاصل از کوین‌تلگراف و تریدینگ‌ویو نشان می‌دهد که قیمت VET طی دو ماه گذشته بیش از 400٪ افزایش یافته است و از 8.0263 دلار در 8 فوریه در پایین‌ترین سطح به 0.1344 دلار در 9 آوریل رسیده است. همکاری‌های عمده باعث شدت گرفتن قیمت وی چین می‌شود

گشت و گذار بازخوردهای توییتری این پروژه نشان می‌دهد که رشد قیمت VET در سال 2021 تا حد زیادی به علت فناوری ردیابی زنجیره تامین آن بوده است. در 8 آوریل تیم اعلام کرد که با شرکت نرم‌افزار Salesforce همکاری می‌کند.

فناوری وی چین همچنین در چندین پروژه که توسط شریک آن DNV مدیریت می‌شود، مورد استفاده قرار گرفته است. DNV از راه حل بلاکچین وی چین برای مدیریت داده‌های پروژه‌های با شرکت دانمارکی ReSea و شرکت صنعتی نروژی Hydro استفاده می‌کند.

افزایش پذیرش و قیمت VET از ابتدای ماه فوریه همچنین منجر به افزایش 1000 درصدی قیمت توکن VeThor  (VTHO) شده است، که برای پرداخت معاملات و تعاملات قرارداد هوشمند در این شبکه استفاده می‌شود.

همکاری اوایل ماه مارس NFT با VIMworld همچنین باعث جلب توجه بیشتر به VET و VTHO شد و با افزایش مداوم قیمت همراه بود.

منافع مثبت این مشارکت در داده های Cointelegraph Markets Pro منعکس شده است، که نشان می‌دهد شرایط بازار VET برای مدتی مطلوب بوده است.

امتیاز VORTECS، مختص کوین‌تلگراف است که مقایسه الگوریتمی شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده شامل احساس بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر حاصل می‌شود.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌شود ، امتیاز VORTECS برای VET صعودی شد و در 3 آوریل به بالاترین امتیاز 73 رسید. پس از این حرکت، امتیاز VORTECS به بالاترین میزان 87 رسید و در منطقه سبز در طی سه روز آینده باقی ماند و 35% سود بدست آورد

اکنون که موسسات سرمایه گذار علاقه جدی به بخش رمزنگاری دارند و به دنبال راه‌های ادغام فناوری بلاکچین در بخش‌های مختلف هستند، موارد استفاده وی چین در دنیای واقعی و لیست رو به رشد شرکت‌های شریک نشان می‌دهد که احتمال افزایش بیشتر وجود دارد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا