Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیا قیمت کاردانو (ADA) می تواند سریعتر از ارز های دیجیتال دیگر رشد کند؟

تحلیل قیمت کاردانو

آخرین روز آخر هفته برای بازار ارزهای رمزنگاری شده بیشتر نزولی است تا صعودی ، زیرا اکثر 10 ارز دیجیتال برتر در منطقه قرمز قرار دارند.

Top coins

کاردانو / دلار

کاردانو (ارز ADA) تنها برنده این لیست است که از دیروز 4 درصد افزایش یافته است ، در حالی که تغییر قیمت در هفته گذشته 21.48 درصد +افزایش یافته است.

ADA/USD chart

در نمودار ساعتی ، این کاهش ممکن است امروز به پایان برسد زیرا گاوها (خریداران) در حدود 2.55 دلار قدرت خود را نشان می دهند. بنابراین ، حجم معاملات فروش در حال کاهش است ، که ضعف خرس ها (فروشندگان) را تأیید می کند.

در این صورت ، می توان انتظار بازگشت به مقاومت 2.60 دلار تا پایان روز را داشت.

 

ADA/USD chart

در نمودار بزرگتر ، احتمال زیادی وجود دارد که قبل از تداوم رشد ، شاهد تست بالاترین سطح دیروز در 2.52 دلار باشیم. باید چنین حرکتی را به عنوان کسب قدرت برای افزایش مداوم قیمت در نظر گرفت.

ADA/USD chart

در بازه زمانی هفتگی ، افت ممکن است عمیق تر باشد. در صورت وقوع کاهش ، کاردانو (ADA) ممکن است قله قبلی را در 2.47 دلار آزمایش کند و پس از آن بازگشت برگشتی انجام شود.

ADA در زمان نوشتن این خبر با 2.57 دلار معامله می شود.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظر نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات بیتشال نیست. هر سرمایه‌گذاری و معامله با ریسک همراه است. هنگام تصمیم‌گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها