Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ریپل شرایط نزولی را در بازار از خود نشان می‌دهد و این ریزش می‌تواند تا 1.30 دلار ادامه داشته باشد. کاردانو در زیر مقاومت 1.41 دلار باقی مانده است و حجم آن هنوز برای شکستن خط حمایت کافی نبود. پیش‌بینی می‌شود که پولکادات یک مثلث صعودی را شکسته و به سمت 40 یا حتی 42 دلار حرکت کند.

ریپل | XRP

نمودار ربپل

هنگامی که ریپل به سمت خط حمایت 1.42 دلار حرکت کرد، الگوی دو قله نزولی بر روی اندیکاتور Awesome Oscillator را نشان داد و شاهد حرکت آن در زیر این خط بود. بازه زمانی یک ساعته، تصویری کمی متفاوت‌تر را ایجاد کرد، زیرا AO برخلاف بازه زمانی 4 ساعته، یک حرکت صعودی را ثبت کرد. در کندل‌های بعدی، خط حمایت فعلی باید حفظ شود و در صورت شکستن این خط حمایت می‌تواند XRP را به سمت 1.30 دلار سوق دهد. RSI نیز در نایح نزولی قرار دارد و حرکت به سمت منطقه پایین منجر به وقوع شکست بر روی نمودار می‌شود. اگر خط حمایت فعلی حفظ شود، احتمال صعود به بیش از 1.65 دلار وجود دارد.

کاردانو | ADA

نمودار کاردانو

اندیکاتور ADX در کاردانو به پایین‌ترین سطح 7 کاهش یافته و روند ضعیفی را در بازار نشان می‌دهد. عدد زیر 25 به طور کلی نشان دهنده تعادل بین خریداران و فروشندگان است. در بازه زمانی 4 ساعته، ADA با حجم ضعیف بین 1.37 تا 1.27 دلار معامله شد. خط مقاومت 1.41 دلار می‌تواند در کندل‌های آینده همچنان ادامه داشته باشد و شکست موفقیت آمیز این خط می‌تواند کاردانو را به طرف بالا سوق دهد. با این حال، OBV هنوز در حال بهبود قیمت به سطوح اواسط آوریل بود و فشار خرید هنوز برای حمایت از این سطوح کافی نبوده است.

پولکادات | DOT

نمودار پولکادات

محدوده 38-38.5 دلار یک منطقه مهم برای روند کوتاه مدت پولکادات بود. یک سطح مقاومت قوی در این نقطه وجود دارد و همزمان SMA 200 نیز در همین نقطه وجود دارد. در بازه زمانی 4 ساعته، یک مثلث صعودی نیز مشاهده شد زیرا قیمت در هفته گذشته به پایین‌ترین سطح رسیده بود. 20 آوریل شاهد تلاقی نزولی بین 200-SMA و 20-SMA بود که منجر به نزولی شدن بازار شد.

اگر قیمت در بالای روند خط روند این الگو قرار گیرد، 50-SMA می‌تواند به بالای 200-SMA برگردد و این می‌تواند باعث بهبود قیمت در بازار شود. با این حال، قبل از وقوع شکست، باید بر فروشندگان بازار غلبه کرد. oscillator Awesome یک سری میله‌های قرمز را ثبت کرد. RSI از 55 به سمت پایین حرکت کرد که بازاری متعادل‌تر را نشان می‌دهد. در صورت وقوع شکست، اهداف اول و دوم به ترتیب 40 و 42 دلار خواهد بود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها