Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در این مقاله سه آلت کوین را از نظر منطقه مناسب خرید مورد بررسی قرار می‌دهیم و به شما خواهیم گفت که آیا در حال حاضر زمان مناسبی برای خرید این آلت کوین‌ها می‌باشد یا خیر. دارایی‌های مورد بررسی چین لینک، پولکادات و ماتیک پالیگان هستند.

آیا اکنون زمان خرید چین لینک است؟

گرچه ممکن است جامعه چین لینک متفاوت باشد، حرکت بازار چین لینک طی چند هفته گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است. با این حال، از سطح تصحیح قیمت چین لینک در منطقه خرید خود قرار دارد. طی چند ساعت گذشته، چین لینک منطقه تقاضای 20 تا 17.5 دلار را مورد آزمایش قرار داده است.

از نظر ساختاری، خرید در این محدوده باید ایده آل باشد، اما احتمال دارد که چین لینک هنوز کاهش بیشتری را تجربه کند. سطح بحرانی آن 15 دلار است. این سطح 15 دلار بسیار مهم است زیرا قیمت از 4 ژانویه در زیر این محدوده بسته نشده است.

از نظر فعالیت، چین لینک هیچ علامت مهمی را از خود نشان نمی‌دهد بگونه‌ای که آدرس‌های فعال تا سطح هفته چهارم اکتبر 2020 کاهش داشته‌اند. داده‌های دیگر نشان می‌دهد که میانگین بازده معامله گران برای چین لینک در 3 سال گذشته در پایین‌ترین سطح قرار دارد.

همانطور که گفته شد، 2 دره پائین قبلی با یک جهش شدید قیمت روبرو شده‌اند. به طور کلی، معامله گران باید بیشتر مراقب میزان سفارش خرید چین لینک خود باشند.

پولکادات، آیا بازتابی از وضعیت اتریوم است؟

در تجزیه و تحلیل ما از اتریوم، اشاره کردیم که منطقه خرید برای اتریوم منطقه گسترده‌ای است و دامنه بحرانی آن بین این منطقه خرید قرار دارد. وضعیت مشابهی را می‌توان برای قیمت پولکادات تشخیص داد زیرا در زمان نوشتن این مقاله ارزش آن دقیقاً بالاتر از محدوده حمایتی (20 تا 18.5 دلار) در حال تشکیل روند خنثی است.

در حالت ایده آل، منطقه خرید از نظر تکنیکال بین 17 تا 14 دلار است، اما افت و بسته شدن زیر 15 دلار یک سیگنال منفی و قرمز رنگ بزرگ است. از این رو احتمالاً ورود برای خرید باید پس از آنکه این توکن به نزدیک 17 دلار رسید انجام شود.

همچنین در زمان نوشتن این مقاله، اصول بنیادی و احساسات بازار در حمایت از پولکادات نبودند. حجم معاملات نسبتاً پایین‌تر از میانگین آن ​​در سال 2021 بوده است و حجم اجتماعی نشان دهنده عدم تمایل به بازار این توکن است. اگرچه ممکن است بهبود قیمت اتفاق افتد، اما به نظر می‌رسد که حرکت دادن قیمت به سمت بالا برای اصلاح قیمت این کوین کافی نباشد.

ماتیک پالیگان

در حال حاضر تمرکز در این صنعت بیش از هر آلت کوین دیگر بر روی ماتیک پالیگان است. و این تمرکز به درستی انجام گرفته است، زیرا ماتیک پالیگان تنها دارایی بود که توانست بعد از یک اصلاح قیمت به بالاترین سطح قیمتی خود پس از سقوط 19 مه دست یابد. با این وجود، طی 3 هفته گذشته، این کوین شمع‌های قرمز زیادی را در نمودار خود شاهد بوده است.

اکنون، شناسایی منطقه خرید برای ماتیک پالیگان آسان‌تر شده است زیرا در حال حاضر عملاً دو دامنه وجود دارد. با این حال، هر دو دامنه قابل دستیابی نیستند. افزایش قیمت پالیگان طی چند ماه گذشته انجام گرفته است، بنابراین منطقه خرید اولیه آن را می‌توان بین 0.385 تا 0.30 دلار تعیین کرد.

برای حفظ ساختار صعودی قیمت، برگشت باید از سطح 1.07 دلار تا 0.75 دلار انجام شود. دامنه بحرانی آن 0.55 دلار است و در صورتیکه قیمت بالاتر از این سطح قرار گیرد احتمال صعود به منطقه خرید دوم افزایش می‌یابد.

از منظر رشد شبکه، طی چند روز گذشته تعداد آدرسهای ایجاد شده به شدت کاهش یافته است. ممکن است پذیرش کاربر نیز کند شود، زیرا به نظر می‌رسد پروژه کشش خود را از دست داده است.

با توجه به نسبت MVRV، کاربران ماتیک پالیگان در حال حاضر در وضعیت ضرر قرار دارند و دارندگان ماتیک پالیگان به طور متوسط ​​75 درصد از سرمایه اولیه خود را از دست داده‌اند. خرید ماتیک پالیگان نزدیک به 1 دلار هنوز هم می‌تواند به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت خوب شناخته شود، اما خرید در منطقه تقاضای فعلی همچنان سوال برانگیز است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها