Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین “ممنوعیت ارزهای دیجیتال” در چین بازتاب تاریخی دارد و افراد قدیمی در این بازار خوب به یاد دارند که چگونه قیمت بیت کوین در آن زمان به سقف تاریخی 20 هزار دلاری خود رسید.

نمودار 1 ساعته بیت کوین

نمودار 1 ساعته بیت کوین

 باید منتظر گاوها باشیم؟

TradingView پایین‌ترین قیمت چند روزه 40،690 دلار برای BTC/USD در Bitstamp را نشان می‌دهد که 8 درصد در روز کاهش یافته است.

این رویدادها برای هولدرها اهمیت زیادی دارد. در سپتامبر 2017، اعلامیه اولیه “ممنوعیت” باعث شد بیت کوین ریزش کند، اما ظرف چند هفته به سطح اولیه خود برسد و کمتر از سه ماه بعد به بالاترین سطح خود یعنی 20000 دلار برسد.

انتشار خبر جدید “ممنوعیت ارز های دیجیتال در چین” برای هولدرها بسیار وحشتناک بود و هنوز هم این وحشت از بین نرفته است.

درست همین اتفاق در سپتامبر 2017 رخ داد. چین اعلام کرد که بیت کوین را ممنوع کرده و قیمت بیت کوین بیش از 30 درصد کاهش یافته بود. اما BTC ظرف چند هفته بهبودی کامل را تجربه کرد و سپس در دسامبر همان سال به بالاترین سطح خود رسید.

در همین حال، برای معامله‌گران و تحلیلگرانی که دارایی خود را فروختند چیزی جز بی‌تجربگی آن‌ها اثبات نشد.

“سرمایه گذاران و خریداران بیت کوین (BTC) که مدتی در بازار حضور داشته‌اند، چندین بار FUD (ترس، عدم قطعیت و تردید) مختلف بخاطر ممنوعیت چین را تجربه کرده‌اند. اما سرمایه گذاران تازه وارد، کسانی هستند که بیشتر تحت تأثیر این خبرها قرار می‌گیرند ”

“فروش وحشتناک آنها دلیل نزول اخیر بیت کوین پس از خبر چین است.”

پشتیبانی 38000 دلاری بیت کوین

اگر بخواهیم بازار را بررسی کنیم، واضح است که فروش وحشت تأثیر چندانی بر حمایت اصلی نداشته است. همچنین سطح قیمت برای گاوها قبلاً در محدوده 30،000 دلار تعیین شده بود.

نمودار خرید/ فروش BTC/ USD (Binance) تا 24 سپتامبر.

نمودار خرید/ فروش BTC/ USD (Binance) تا 24 سپتامبر.

سلب مسئولیت: تمام اطلاعات موجود در وب سایت ما با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت ما انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها