Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

علیرغم مقبولیت جهانی دوج‌ کوین و تایید آن. ملتم دمیروس، آن را “دیوانگی” و یک نمونه کلاسیک از حباب نامید. ملتم دمیروس، مدیر ارشد استراتژی کوین شیر، از جذابیت اخیر دوج کوین به عنوان یک نمونه شیدایی یاد کرد. وی همچنین اشاره کرد که شرکتش کوین Shiba Inu را تا بحال مورد استفاده قرار نداده است زیرا به نظر می‌رسد یک حباب است.

ظهور دوج‌ کوین

چند ماه گذشته برای DOGE بسیار موفق بوده است. قیمت این ارز رمزنگاری شده سرسام آور افزایش یافته است زیرا بسیاری از شرکت‌ها آن را برای پرداخت پذیرفته‌اند و این کوین را به پلتفرم‌های خود اضافه کرده‌اند. تا لحظه نوشتن این مقاله، قیمت دوج کوین برابر با  0.277 دلار است که تقریباً 450 درصد افزایش از ابتدای سال داشته است.

پس از اینکه دوج‌کوین در موارد متعددی تأیید و پشتیبانی ایلان ماسک را دریافت کرد، به یک ابزار پرداخت بسیار مورد قبول تبدیل شد (از دالاس ماوریکس گرفته تا قدیمی‌ترین فروشنده شراب در آمریکا).

بعلاوه، تقاضا برای DOGE در خارج از ایالات متحده نیز گسترش یافته است. AirBaltic، بزرگترین شرکت هواپیمایی لتونی، مشتریان خود را قادر به رزرو با دوج‌کوین کرده است. با این حال، برخی از طرفداران ارزهای رمزنگاری ابراز نگرانی کردند که افزایش تصاعدی این کوین می‌تواند نشان دهنده این حباب باشد.

ملتم دمیروس نیز این نگرانی را دارد. او در مصاحبه با CNBC اظهار داشت که “دوج‌کوین قطعاً یک دیوانگی است.” مدیر ارشد استراتژی کوین شیر اظهار داشت که کوین دوج‌کوین الهام گرفته از Shiba Inu یک نمونه معمول از حباب است: از نظر من این یک نوع حباب کلاسیک است. شرکت من به دلایلی در مورد دوج‌کوین تجزیه و تحلیل نمی‌کند. ما یک دوج‌کوین هم در بازار نداریم. ما با دوج‌کوین تجارت نمی‌کنیم.

چه شخص دیگری با دمیروس هم نظر است؟

علیرغم علاقه اخیر برخی از افراد مشهور و سرمایه گذاران به DOGE، بسیاری از افراد با نفوذ در جامعه رمزنگاری نظرات مشابه ملتم دمیروس دارند.

مایک نووگراتز، بنیانگذار و مدیرعامل Galaxy Digital، اخیراً تفاوت بین بیت کوین و دوج‌کوین را توضیح داده است. وی گفت که اگرچه هر دو ارز رمزنگاری سر به فلک می‌کشند، اما از نظر طراحی بسیار متفاوت هستند. نووگراتز اشاره کرد که ارز رمزنگاری بیت‌کوین “ذخیره ارزشی توزیع شده” است در حالی که وضعیت دوج‌کوین  “عجیب و غریب” است.

یکی دیگر از طرفداران بیت کوین (جیم کرامر) DOGE را با انجام یک بازی مقایسه کرد. مجری تلویزیون Mad Money ادامه داد و گفت که خرید این دارایی دیجیتال در واقع قمار است: من فکر می‌کنم دوج‌کوین یک ورزش است. یک بازی سرگرم کننده قمار است و من اعتقاد دارم که نباید قمار را ترویج داد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها