Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مشکلات فنی همچنان پروتکل مالی غیر متمرکز کامپوند را با مشکل مواجه می‌کند، زیرا هکرها موفق به برداشت 202،472 COMP به ارزش 68 میلیون دلار آمریکا از مخزن کامپوند شدند، جایی که وجوه همچنان در معرض تخلیه معاملات بعدی است!

مشکلات فنی کامپوند ادامه دارد؟

توسعه دهنده امور مالی Banteg در توییتی درباره هک کردن در اواخر یکشنبه شب به وقت آسیا توئیت کرد. از آن زمان چهار کاربر جداگانه توانستند 21.5 میلیون دلار از حساب خود خارج کنند، با این حال بانتگ گفت 46 میلیون دلار باقی‌مانده را می‌توان با پنج آدرس جداگانه مطالبه کرد.

این هک ادامه مشکلات کامپوند با قرارداد کنترل کننده آن است، بخشی از پروتکل مسئول تخصیص پاداش‌های عملکردی.

پس از بروزرسانی “062” در هفته گذشته، کنترل‌کننده کامپوند 280،000 COMP به ارزش حدود 90 میلیون دلار آمریکا در آن زمان را به افراد اشتباه تقسیم کرد و روبرت لشنر بنیان‌گذار کامپوند را مجبور کرد از کاربران بخواهد که وجوه را بازگردانند.

به این منظور، لشنر به هر کاربری که این کار را می‌کند خوش آمد می‌گوید و 10 درصد را بابت صداقت به او پاداش می‌دهد، در حالی که کاربرانی را که چنین نکرده‌اند تهدید می‌کند که اطلاعات آنها به درآمد داخلی ایالات متحده تسلیم می‌شود.

لشنر بعداً فاش کرد که 117،000 COMP صبح زود به وقت آسیا بازگردانده شده‌اند.

توکن بومی کامپوند بنام COMP پس از انتشار اخبار روز جمعه در مورد اشکال اولیه با پیشنهاد 062، بیش از 10 درصد سقوط کرد ، اما به سرعت شروع به بازیابی کرد تا آخر هفته به 349 دلار آمریکا در صبح زود برسد. اخبار مربوط به این هک بعدی بار دیگر قیمت آن را بیش از 10 درصد کاهش داد و در زمان نگارش این نوشته 311.33 دلار آمریکا معامله می‌شود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها