Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

حساب رسمی توییتر دوج کوین در تلاش است مدیرعامل AMC را متقاعد کند که با کمک و تایید ایلان ماسک و مارک کوبان، پذیرش دوج را در سینمای زنجیره‌ای خود آغاز کند.

از آنجا که AMC قصد دارد تا پایان سال پذیرش بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را آغاز کند، حساب توئیتری دوج کوین در تلاش است تا با کمک ایلان ماسک، مارک کوبان و دیگران طرفداران دوج کوین، با یک نظر سنجی در شبکه توئیتر توجه‌ها را به خود جلب و نظر AMC را به نفع خود در جهت پذیرش دوجکوین برگرداند.

توئیتر دوج کوین با 2.1 میلیون دنبال کننده توصیه کرد که آرون با میلیاردرهای ایلان ماسک و مارک کوبان، که طرفداران بزرگ دوجکوین نیز هستند، صحبت کند.

بیلی مارکوس، یکی از بنیان‌گذاران دوجکوین نیز در توییتی از ارتش طرفدار دوج خواست تا با رای دادن و لایک کردن این توئیت، تا حد امکان در نظرسنجی AMC Doge مشارکت داشته باشد.

متن توئیت؛

مطمئن شوید که فقط به نظرسنجی رای نمی‌دهید بلکه توییت را دوست دارید و لایک می‌کنید.

به نظر شما این گونه فعالیت‌ها به چه میزان می‌تواند در موفقیت دوج کوین موثر باشد؟ لطفا نظر خود را به اشتراک بگذارید

سلب مسئولیت:تمام اطلاعات موجود در وب سایت ما با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت ما انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها