Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیر عامل صرافی ارز رمزنگاری OKCoin (جیسون لاو) گفته است که عدم توانایی دوج کوین در حفظ بالاترین قیمت 0.45 دلار به دلیل عدم حمایت بنیادی مانند حمایت موسسات سرمایه گذاری است.

در صحبت با کیتکو نیوز، لاو اظهار داشت که دوج کوین توجه موسسات را جلب نکرده است. چرا که، ورود موسسات به بیت کوین به حفظ رشد این دارایی کمک کرده است. لاو همچنین توضیح داد که چرا این دارایی در هفته‌های اخیر افزایش قیمت داشته است. به گفته لاو:

“قطعا سرگرم کننده است، و مردم از آن پشتیبانی می‌کنند، و این پیام را منتشر می‌کنند، می دانید، این کوین در مورد یک سگ است. فقط سرگرم کننده است که در مورد آن صحبت کنیم. ویروسی بودن دوج کوین باعث انتشار زیاد آن شده است. در مرحله دوم، جامعه شرط بندی‌های وال استریت در Reddit نیز علاقه خود را به دوج کوین نشان دادند، که علاقه زیادی را نیز به ویژه از سوی خرده فروشان به دنبال داشت. ”

افزایش قیمت دوج کوین به خاطر افراد مشهور است، از جمله ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا که این دارایی را در توییتر مورد حمایت قرار داد. با این حال، با وجود کاهش تقریباً 50 درصدی از بالاترین سطح خود، لاو اظهار داشت که دوج در مقایسه با بیت کوین و اتریوم هنوز برای برخی از سرمایه گذاران یک دارایی سودآور است. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، تا زمان نوشتن این مقاله، دوج کوین با قیمت 0.27 دلار معامله شد.

در میان این افزایش قیمت،حدود 1،321 کیف پول دوج کوین به ارزش تقریبی 1 میلیون دلار از 23 آوریل 2021، سود خود را از دست داده اند.

احتیاط در مورد سرمایه گذاری در دوج کوین

بعلاوه، به دنبال افزایش قیمت دوج، طرفداران این دارایی آن را با بیت کوین مقایسه کردند. با این حال، رئیس سابق صندوق هجینگ، مایک نووگراتز نسبت به مقایسه این دو هشدار داد. به گفته نوگراتز: “مقایسه Doge با بیت کوین یا کوین‌های دیگر بسیار اشتباه است. مقدار CAPEX و OPEX که هر ساله باعث می‌شود شبکه بیت کوین غیرمتمرکز و فعال شود، بسیار زیاد است.

نوواگراتز، مدیر عامل گلکسی دیجیتال، یکی از مهمترین چهره‌های رمزنگاری است که درباره سرمایه گذاری در دوج‌کوین هشدار می‌دهد. وی این افزایش را پدیده خرده فروشی نامید که به دلیل عرضه پول بیشتر فدرال رزرو به این حوزه است و با افزایش قیمت دوج‌کوین همزمان بوده است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها