اخبار آلتکوین‌ها

آیا تسلا دوج‌ کوین را می‌پذیرد؟

بر اساس نظرسنجی توییتری ایلان ماسک، تسلا ممکن است دوج کوین را قبول کند. ایلان ماسک از فالوورهای توییتر خود پرسیده است که آیا این شرکت باید DOGE را به عنوان ابزار پرداخت در نظر بگیرد.

نکات کلیدی

ایلان ماسک مدیر عامل تسلا از پیروان توییتری خود پرسیده است که آیا تسلا باید دوج کوین  (DOGE) را به عنوان ابزار پرداخت بپذیرد.

تقریباً 80٪ پاسخ دهندگان موافق این گزینه هستند.

ایلان ماسک هنوز تأیید نکرده است که تسلا رسماً قصد دارد این کوین را بپذیرد یا خیر. با پایان نظرسنجی ممکن است جزئیات بیشتری منتشر شود.

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا از پیروان توییتر خود خواسته است که آیا می‌خواهند دوج کوین توسط این شرکت پذیرفته شود، این بدان معناست که شرکت خودروهای الکتریکی ممکن است به زودی این ارز رمزنگاری را به عنوان گزینه پرداخت اضافه کند.

تقریباً 80٪ نظرها مثبت است

صبح زود روز سه شنبه، ایلان ماسک یک نظرسنجی در توییتر ایجاد کرد تا از 53 میلیون فالوور خود در مورد امکان پرداخت دوج کوین اطلاعاتی کسب کند.

در زمان نوشتن مقاله، 78٪ از پاسخ دهندگان به این سوال پاسخ “بله” را داده‌اند. افرادی که طرفدار پرداخت‌های DOGE هستند احتمالاً بدنبال افزایش ارزش دوج کوین هستند.

22 درصدی که به این سوال “نه” پاسخ دادند نگرانی خود را در مورد نوسانات قیمت کوین ابراز داشتند. ارزش DOGE به دلیل سرمایه گذاری موسسات سرمایه گذاری و تأیید این کوین از طرف ماسک به سرعت افزایش یافته و در سال گذشته 20،600٪ سود کسب کرده است. بسیاری پیش بینی می‌کنند که این ارز رمزنگاری شده می‌تواند به همین سرعت ارزش خود را از دست بدهد.

ممکن است دیگران که به این سوال پاسخ “نه” را داده‌اند، ترجیح داده‌اند که ابتدا شرکت دیگر ارزهای رمزنگاری را بپذیرد.

ماسک در مورد پاسخهای کاربران توضیحی نداده است. نظرسنجی توییتر تقریباً در ساعت 1:30 بامداد به پایان می‌رسد، به این معنی که بعید به نظر می‌رسد ماسک و تسلا هرگونه برنامه رسمی مربوط به دوج کوین را تأیید کنند.

تلاش‌های رمزنگاری تسلا

این خبر اندکی پس از آن منتشر شد که شرکت پرواز فضایی ماسک SpaceX اعلام کرد که مأموریتی را با بودجه DOGE انجام خواهد داد و چند روز بعد ماسک در Saturday Night Live برای بحث در مورد دوج کوین حضور پیدا کرد.

این تنها چند ماه پس از آن صورت می‌گیرد که تسلا تصمیم به خرید 1.5 میلیارد دلار بیت کوین و تصمیم بعدی خود برای پذیرش بیت کوین به عنوان پرداخت آن گرفته است.

در اواخر ماه مارس حدس و گمان گسترده‌ای در مورد اینکه آیا تسلا قصد دارد ارزهای رمزنگاری دیگری را بپذیرد ، وجود داشت. اخبار امروز احتمال انجام چنین کاری را بسیار بیشتر می‌کند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا