اخبار بازارهای مالی

احتمال سقوط بازار رمزارزها توسط دولت آمریکا!

بازارهای رمزنگاری در میان شایعاتی مبنی بر اینکه وزارت خزانه داری ایالات متحده ممکن است به زودی تعدادی از موسسات مالی را به استفاده از دارایی‌های دیجیتال برای پولشویی متهم کند، جنب و جوش خود از دست می‌دهد. حساب توییتری FXHedge برای اولین بار این اقدام احتمالی آژانس را پوشش داد و به 122،700 دنبال کننده هشدار داد.

این توییت که منبع آن ناشناس است به سرعت منتشر شد. متن توئیتر:

خزانه داری ایالات متحده چندین موسسه مالی را متهم به پولشویی با استفاده از منابع رمزارزها خواهد کرد – FXHedge (Fxhedgers) 18 آوریل 2021

دقایقی پس از انتشار این توییت، بازارهای رمزنگاری به رنگ قرمز درآمدند و بیت کوین از حدود 59000 دلار به پایین‌ترین سطح 52،800 دلار سقوط کرد. بر اساس داده‌های CoinGecko، اتریوم از حدود 2260 دلار به پایین‌ترین سطح 1970 دلار کاهش یافت و بایننس‌کوین از حدود 501 دلار به پایین‌ترین قیمت 440 دلار سقوط کرد.

به گفته آنالیزگر رمزارزها Bybt، این اقدام منجر به لیکوئیده شدن حداقل 7.9 میلیارد دلار شد. خزانه داری آمریکا در گذشته نیز افرادی را به استفاده از دارایی‌های رمزنگاری شده برای پولشویی متهم کرده است. در مارس سال 2020، این آژانس دو تبعه چینی را تحریم کرد و آنها را به پولشویی با استفاده از رمزارزهای سرقت شده از طرف لازاروس متهم کرد (گروهی که FBI آن را به عنوان یک سازمان هک کننده تحت حمایت دولت کره شمالی معرفی کرده است)

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا