Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

“تنظیم‌کننده‌های امارات، معاملات ارزهای رمزنگاری شده در منطقه آزاد دبی را تأیید کردند”

مقامات دبی با فشار بیشتر به تأییدیه‌های نظارتی، به پذیرش بیشتر صنعت ارزهای رمزنگاری شده ادامه می‌دهند.

تنظیم کننده‌های مالی در امارات متحده عربی به توافقی دست یافته اند که به طور رسمی اجازه تجارت و پشتیبانی ارزهای رمزنگاری شده را در یک منطقه آزاد اقتصادی در دبی می دهد.

مقام مرکز تجارت جهانی دبی (DWTCA) چهارشنبه اعلام کرد که با سازمان اوراق بهادار و کالاهای امارات متحده عربی (SCA) توافقنامه‌ای را برای حمایت از تنظیم و تجارت دارایی‌های رمزنگاری شده در منطقه آزاد DWTCA امضا کرده است.

ابتکار جدید چارچوبی را ایجاد می‌کند که به DWTCA اجازه می‌دهد تا دسترسی و مجوزهای لازم را برای فعالیت‌های مالی مربوط به ارزهای رمزنگاری شده صادر کند. به عنوان بخشی از توافقنامه ، SCA همچنین بر فعالیت‌های مهم مرتبط با رمزنگاری، مانند صدور، فهرست‌بندی، معاملات و پروانه‌های مجوز نظارت می‌کند.

بر اساس این اعلامیه، این توافقنامه توسط مریم السویدی ، سرپرست اجرایی SCA ، هلال سعید المری مدیر کل DWTCA و همچنین یکی از مدیران بخش بازاریابی گردشگری و بازرگانی دبی امضا شد.

السویدی گفت که پروژه جدید مطابق تعهد DWTCA برای گسترش خدمات خود به عنوان یک منطقه آزاد و پشتیبانی از فناوری‌های جدید مانند توکن‌های غیرقابل مثلی است. وی افزود:

“در حالی که دبی به حرکت خود در جهت نوآوری و اقتصاد دیجیتالی ادامه می‌دهد ، DWTCA به دنبال حمایت از مشاغل تحت پشتیبانی بلاک چین و فناوری‌های رمزنگاری است.”

مدیرعامل Bittrex Global می‌گوید: دبی از توسعه بازار ارزهای رمزنگاری شده سود می‌برد.

DWTCA و SCA فوراً به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر پاسخ ندادند. مقامات قبلاً برای تحریک توسعه صنعت ارزهای  رمزنگاری در منطقه آزاد فرودگاه دبی در ماه مه توافق‌نامه مشابهی را امضا کردند.

توافق جدید تعهد فزاینده امارات متحده عربی برای تبدیل شدن به یک قطب جهانی دوستدار ارزهای دیجیتال را تقویت می‌کند.

در ماه آوریل، عبدالله بن طوق المری، وزیر اقتصاد اعلام کرد که ارزهای رمزنگاری شده و توکن سازی دارایی‌ها کلید برنامه‌های این کشور برای دو برابر شدن اقتصاد در 10 سال آینده است. بورس اوراق بهادار محلی ، Nasdaq Dubai ، متعاقباً صندوق عمومی بیت کوین (BTC) توسط مدیر صندوق سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال کانادایی 3iQ را در ماه ژوئن فهرست کرد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها