اخبار آلتکوین‌ها

همکاری توسعه دهندگان دوج کوین از سال 2019 با ایلان ماسک

توسعه دهندگان دوج کوین می‌گویند که آنها از سال 2019 با ایلان ماسک همکاری داشته‌اند.

توسعه دهندگان دوج کوین بودجه ایلان ماسک ماسک را رد کرده‌اند و به جای آن تلاش کردند که این ارز رمزنگاری شده را به گزینه‌ای سبزتر و ارزانتر از بیت کوین تبدیل کنند.

تاکنون، مشارکت غیرمحتمل و غیررسمی با مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس که از بنیانگذاران PayPal نیز می‌باشد، کارساز بوده است.

راس نیکول، توسعه دهنده دوج کوین روز جمعه در مصاحبه تلفنی با دکریپت گفت که از زمانی که ماسک شروع به صحبت با توسعه دهندگان در سال 2019 کرده است، “آنها را تشویق کرده است تا عملکرد معاملات را بهبود ببخشند” ، ” مشاوره‌ها و نظرات زیادی” را ارائه داده است.

نیکول گفت که تیم متشکل از چهار توسعه دهنده نیمه وقت دوج کوین خوشبین هستند که با وجود ماسک، می‌توانند مصرف انرژی ارز رمزنگاری شده را بیشتر کاهش دهند (که با یک تخمین در روز پنجشنبه، در حال حاضر فقط 7٪ از انرژی مصرفی بیت کوین است).

نیکل گفت که ماسک از زمان انتخاب شدن به عنوان مدیرعامل افتخاری دوج کوین در سال 2019 با تیم توسعه دوج کوین متشکل از (Nicholl ، Michi Lumin ، Max Keller ، “Patrick”  و “Sporklin” که متاسفانه در اثر سرطان درگذشت)، در ارتباط بوده است.

ماسک همچنین پیشنهاد داده بودجه توسعه دوج کوین را تأمین كند، اما تیم این پیشنهاد را محترمانه رد کردند، نیكول همچنین اضافه كرد كه آنها پیشنهادات دیگر سرمایه گذاران ثروتمند را نیز رد کرده‌اند.

کار با توسعه دهندگان Doge برای بهبود کارایی معاملات سیستم. این تلا‌ش‌ها امیدبخش هستند.

– ایلان ماسک (elonmusk) 13 مه 2021

ماسک روز پنجشنبه توییت کرده بود که در حال کار با توسعه دهندگان دوج کوین برای “بهبود کارایی سیستم معاملات ” است. روز قبل، ماسک به بیت کوین پشت کرد و در توییتی نوشت که تسلا دیگر بیت کوین را به عنوان روش پرداخت نمی‌پذیرد و او به دنبال “سایر ارزهای رمزنگاری است که کمتر از 1٪ انرژی برای معاملات بیت کوین استفاده کنند.”

دوج کوین در ماه

قیمت دوج کوین تحت حمایت ماسک، از 0.008 دلار در ژانویه 2021، به بالاترین مقدار خود 0.71 دلار قبل از حضور او در برنامه Saturday Night Live در هفته گذشته رسید. اما ، تاکنون، چگونگی ارتباط وی با ارز رمزنگاری شده که به عنوان یک شوخی آغاز شده است، بصورت راز باقی مانده است.

نیکول گفت، با افزایش قیمت DOGE اطمینان حاصل شده است که پول زیادی در این کوین وجود دارد. از آنجا که بنیانگذاران این پروژه، بیلی مارکوس و جکسون پالمر، پروژه را در سال 2015 رها کردند، توسعه دهندگانی مانند Nicholl در اوقات فراغت خود روی این پروژه منبع باز کار کردند.

در کنار دوج کوین، Nicholl به توسعه فنی قراردادهای هوشمند برای پروژه بلاکچین سازمانی، R3 کمک فراوانی کرد. او اخیراً شغلی خارج از صنعت بلاکچین را پذیرفت اما حاضر نشد بگوید کجاست.

با گرم شدن بازار دوج کوین، نیکل اعلام کرد که علاقه به توسعه این کوین بسیار زیاد شده است. وی گفت: “ما در حال مشاهده سیلی از توسعه دهندگانی هستیم كه در حال آمدن و كار بر روی این پروژه هستند.”

نیکول گفت، توسعه دهندگان دوج کوین در حال اتمام نسخه ارتقا یافته 1.21 این ارز رمزنگاری شده هستند (بزرگترین ارتقا از سال 2019، و پایه‌ای برای ارتقا بیشتر).

وی توضیح داد: “از دیدگاه کاربر نهایی، نکته مهم این است که ما در حال بررسی نحوه بهتر کردن سرعت همگام سازی آن هستیم.” این نسخه همچنین اعتبارنسخه‌های پشتیبانی کیف پول برای همیشه تضمین خواهد شد و ادغام دوج کوین را برای ارائه دهندگان خدمات آسان می‌کند.

کوین بیس در 6 تا 8 هفته آینده  دوج کوین را به لیست خود اضافه خواهد کرد

روز پنجشنبه، کوین بیس اعلام کرد که سرانجام، پس از اختلاف زیاد، دوج کوین را لیست خواهد کرد. جدول زمانی شش تا هشت هفته‌ای که این صرافی به اشتراک گذاشته است نشان می‌دهد که نسخه جدید این کوین می‌تواند به لیست اضافه شود.

هدف بعدی این تیم کاهش هزینه‌های معامله از میانگین فعلی 0.4 دلار به 0.01 دلار است. وی ادامه داد: “برای این کار باید با استخراج کنندگان مذاکره شود. اما ما باید آنها را متقاعد کنیم که این کار برای شبکه مفید خواهد بود. ”

یک شوخی تکراری

دوج کوین از بیت کوین الگوبرداری شده است اما از کد دیگری به نام Scrypt استفاده می‌کند که انرژی کمتری مصرف می‌کند و بیشتر با موضع جدید ماسک در مورد سازگاری با محیط زیست مطابقت دارد. نیکول گفت: برای سبزتر شدن این کوین می‌توان مصرف انرژی را برای استخراج آن کاهش داد.

در حالی که به نظر می‌رسد ماسک مشتاق است دوج کوین را به ماه ببرد، Nicholl و بقیه اعضای دوج کوین یک گروه زمینی هستند (نگرشی که از خالقین اصلی ارز رمزنگاری، جکسون پالمر و بیلی مارکوس به ارث رسیده است).

توییت جکسون پالمر که پس از 10 دقیقه پاک شد

پالمر و ماركوس در اصل دوج کوین را در سال 2013 به عنوان مقابله با بیت کوین اختراع كردند. پالمر در سال 2018 به رسانه دکریپت گفت كه بدون اینكه یك سنت از پروژه را برای خود بردارد، از پروژه دور شد. مارکوس فقط به اندازه خرید یک موتور هوندا از این پروژه درآمد کسب کرد.

پالمر دیگر درمورد سرنوشت اختراع خود اظهار نظری نمی‌کند، اما روز پنجشنبه ماسک را “کلاهبردار خود درگیر” خواند، و 10 دقیقه بعد پست خود را حذف کرد. مارکوس در فوریه به وال استریت ژورنال گفت که افزایش قیمت این کوین “منطقی نیست. فوق العاده پوچ است. ”

این روزها (برخلاف مخترعان آن)، افراد زیادی در تلاشند تا دوج کوین را در سبد سهام خود داشته باشند (مخصوصاً اکنون که این “کوین شوخی” زیر بال یکی از قدرتمندترین مردان جهان قرار گرفته است).

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا