اخبار آلتکوین‌ها

افزایش قیمت دوج کوین ؛ DOGE رتبه 5 بازار!

قیمت دوج‌ کوین (DOGE) با شکستن سطح 0.45 دلار، درجایگاه 5 مارکت کپ قرار گرفت قرار گرفت. در روز جمعه (16 آوریل)، دوج‌ کوین ($ DOGE)، بار دیگر، بیشتر تحلیل‌گران و معامله‌گران رمزنگاری را غافلگیر کرد، دوج این بار با بیش از 200 درصد رشد، پولکادات، کاردانو و تتر را کنار زد تا به پنجمین رمزارز با ارزش بازار تبدیل شود.

داده‌های TradingView نشان می‌دهد که درمعاملات صرافی بایننس، دوج‌ کوین در ساعت 13:35 به 0.4529 دلار رسید که در حال حاضر بالاترین سطح روزانه است. در زمان نوشتن مقاله، دوج‌ کوین در حدود 0.39 دلار معامله می‌شود، به این معنی که در 24 ساعته گذشته، قیمت دوج‌ کوین  افزایش باور نکردنی 180٪ را تجربه کرده است.

بر اساس داده‌های Cryptocompare، از ساعت 14:02 در تاریخ 16 آوریل، دوج‌ کوین رمزارز شماره 1 در همه مبادلات 24 ساعت گذشته بوده است. بازگشت سرمایه دوج‌ کوین (ROI) در مقابل دلار آمریکا برای دوره‌های 7 روزه، 14 روزه، 30 روزه و 1 سال گذشته به ترتیب 540.9٪ ، 541.8٪ ، 573.7٪ و 20،216.4٪ بوده است.

در طول چند ماه گذشته، دو میلیاردر کارهای زیادی برای کمک به دوج‌ کوین انجام داده‌اند تا به جایگاه امروزی خود برسد. این دو نفر مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک و مالک اکثریت سهام دالاس ماوریکس، مارک کوبان هستند. هر دو بارها و بارها در مورد دوج‌ کوین در توییتر و طی مصاحبه‌ها صحبت کرده‌اند.

به عنوان مثال، کوبان این توییت مهم را روز چهارشنبه (14 آوریل) ارسال کرد: فروش Mavs به دوج‌ کوین طی ماه گذشته 550 درصد افزایش یافته است. ما اکنون بیش از 122هزار دوج کالا به فروش رسانده‌ایم! ما هرگز 1 دوج هم نخواهیم فروخت. بنابراین به خرید dallasmavsshop https://t.co/li32cdtcED ادامه دهید.

– مارک کوبان (@ mcuban) 14 آوریل 2021

و ماسک دیروز (15 آوریل) توییت زیر را ارسال کرد:

دوج در ماه پارس می‌کند!

– ایلان ماسک (elonmusk) 15 آوریل 2021

برای آن دسته از اعضای جامعه رمزنگاری که هیچ دوج‌کوینی ندارند و از دیدن اینکه دوج‌ کوین سرمایه بازار بالاتری نسبت به رمزارز مورد علاقه آنها دارد عصبانی هستند، تحلیل‌گر ناشناس و معروف رمزنگاری با نام مستعار “Kaleo” این توضیحات را ارائه داد: جالب‌ترین قسمت مربوط به تزریق سرمایه دوج را که باید بخاطر بسپارید این است که پول پس از پایان روند همیشه و دوباره به سمت آلت‌های دیگر می‌رود.

– K A L E O (CryptoKaleo) 16 آوریل 2021

آنالیزور پلتفرم رسانه‌های اجتماعی رمزنگاری LunarCRUSH چندی پیش گفت که طی 18 ساعت گذشته دوج‌ کوین بیشترین توجه را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی داشته است: دوج بر اساس داده‌های AltRank به مدت 18 ساعت متوالی و تقریباً نیمی از هفت روز گذشته شماره 1 بازار بوده است.

فعالیت 24 ساعته دوج‌ کوین :

  • 211 درصد تغییر قیمت
  • 410،051 بار مورد اشاره قرار گرفتن در رسانه‌های اجتماعی
  • 812،992،765 بار مشارکت اجتماعی

و سرانجام، چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، احساس خود را در مورد ماجراجویی شگفت انگیز دوج‌ کوین در توییت زیر بیان کرد:

پیشخدمت: “اوه شما در رمزارزها فعالیت می‌کنید؟ منظورتان مانند دوج است؟” من: ?

– چارلز هاسکینسون (IIOK_Charles @) 16 آوریل 2021

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا