Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دونالد ترامپ ادعا می‌کند بیت کوین کلاهبرداری است، او می‌گوید باید “بسیار بسیار زیاد” تحت تنظیم و مقررات قرار گیرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده، در مصاحبه 7 ژوئن خود با استوارت وارنی از فاکس بیزینس، موضع ضد ارزهای دیجیتال خود را دو برابر کرده است، و این کار را تا حد لکه دار کردن بیت کوین به عنوان “کلاهبرداری” انجام داد:

بیت کوین … فقط کلاهبرداری به نظر می‌رسد. متعجب شدم. می‌دانید که در دوران ما 6000 دلار بود (خیلی کمتر). من آن را دوست ندارم زیرا ارز دیگری است که با دلار رقابت می‌کند. اساساً، بیت کوین یک ارز در حال رقابت با دلار است.

وی ادعا می‌کند که دلار آمریکا باید واحد پول جهان باشد و ادعا می‌کند که ایالات متحده نیازی به مالکیت همه بیت کوین‌های جهان ندارد:

نظر من این است که – واحد پول این دنیا باید دلار باشد و فکر نمی‌کنم نیازی باشد که همه بیت کوین‌های جهان را در این کشور داشته باشیم.

ترامپ همچنین خواستار تنظیمات و مقررات بیشتر ارزهای دیجیتال شد:

من فکر می‌کنم آنها باید آنها را بسیار زیاد مورد تنظیم و تحت قوانین قرار بگیرند و واحد پول باید دلار باشد.

ترامپ طرفدار ارزهای دیجیتال نیست

این اولین بار نیست که رئیس جمهور سابق آب سردی را روی ارزهای دیجیتال می‌ریزد. در جولای 2019، ترامپ در توییت خود نوشت که طرفدار بیت کوین نیست و در عین حال از پروژه رمزنگاری Libra مرتبط با فیس بوک انتقاد می‌کند، پروژه‌ای که از آن زمان به Diem تغییر نام داده است.

طبق کتابی که توسط جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی نوشته شده است، ترامپ همچنین شخصاً به وزیر پیشین خزانه داری استیون منوچین گفته است که به دنبال بیت کوین برود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها