Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گروه املاک مگنوم جدیدترین شرکت املاک در منهتن نیویورک است که ارزهای رمزنگاری شده را به عنوان روش پرداخت اضافه کرده است.

شرکت مدیریت املاک مستقر در نیویورک (گروه املاک Magnum) بیت کوین (BTC) را به عنوان یک روش پرداخت برای فروش چند ملک با ارزش نزدیک به 30 میلیون دلار واقع در منهتن می‌پذیرد.

علاوه بر این، بنیاد علوم اوتیسم (ASF) اعلام کرد که به مردم اجازه می‌دهد اهداء ارزهای دیجیتال را انجام دهند.

بیت کوین در راه املاک و مستغلات

بر اساس گزارش اخیر، یکی از شرکت‌های برجسته مدیریت املاک آمریکا -Magnum Real Estate Group- خریداران را قادر می‌سازد تا از بیت کوین برای خرید سه مغازه با ارزش 29 میلیون دلار استفاده کنند. BitPay، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بیت کوین، تراکنش‌های ارزهای دیجیتال آینده را پردازش می‌کند.

مرکز خرید، که به CODA نیز معروف است، در قسمت مجلل منهتن 385 First Avenue واقع شده است. این ملک بیش از 9000 فوت مربع فضا را پوشش می‌دهد و شامل بانک M&T، کلینیک ProHEALTH Urgent Care و رستوران Mighty Pita است.

بن شائول، شریک مدیریت املاک مگنوم خاطرنشان کرد که شرکت او تجربه دارایی‌های دیجیتالی را دارد زیرا قبلاً آپارتمان‌ها را با استفاده از این روش پرداخت فروخته است.

سانی سینگ، مدیر بازرگانی BitPay به نوبه خود توضیح داد که خریداران بالقوه از هر نقطه از جهان، از جمله خریداران هنگ کنگ یا  چین، می‌توانند از بیت کوین برای خرید ملک استفاده کنند؛

“زیبایی ارز دیجیتال در این است که یک دارایی جهانی و مستقل است. با بیت کوین، خریدار با یک کد QR ساده، خرید خود را تکمیل می‌کند.”

اگر فردی برای این معامله 29 میلیون دلار بیت کوین بپردازد، این معامله، گران‌ترین در صنعت املاک تاکنون را نشان می‌دهد. در حال حاضر، این رکورد متعلق به یک پنت هاوس لوکس در ساحل میامی است. در ژوئن سال جاری، یک خریدار ناشناس 22.5 میلیون دلار ارز دیجیتالی برای خرید آپارتمان کنار دریا پرداخت کرد.

بنیاد اوتیسم بیت کوین را می‌پذیرد

نمونه دیگری از پذیرش ارزهای رمزنگاری شده توسط بنیاد علوم اوتیسم ارائه شد. این سازمان غیرانتفاعی که از زندگی کودکان و بزرگسالان مبتلا به این بیماری حمایت می‌کند، اعلام کرد که در حال حاضر هفت دارایی دیجیتالی مختلف بنام‌های بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین، بیت کوین کش، USD Coin و دای را ‌می‌پذیرد.

آلیسون سینگر یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل بنیاد اوتیسم ابراز امیدواری کرد که این فرصت جدید برای افراد نیازمند بسیار مفید خواهد بود؛

“ما از گسترش مکانیزم‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی خود به ارزهای رمزنگاری شده بسیار خوشحالیم، که به افراد و شرکت‌ها اجازه می‌دهد راه دیگری برای ایجاد تغییرات معنی دار در زندگی افراد مبتلا به اوتیسم ایجاد کنند.”

او همچنین به جمع‌آوری کمک‌های مالی وال استریت FAR (WSRF) اشاره کرد. بسیاری از شرکت‌های رمزنگاری برجسته مانند Gemini ، BlockFi ، FTX ، Paxos و Fireblocks متعهد شده‌اند که از رویداد دوچرخه‌سواری و پیاده روی خیریه سالانه حمایت کنند و این شرکت‌ها تا به امروز بیش از 2 میلیون دلار برای ASF جمع‌آوری کرده است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها