اخبار آلتکوین‌ها

سوال جدید ایلان ماسک از طرفداران خود در مورد دوج کوین

ایلان ماسک از طرفداران starstruck پرسیده است که آیا دوج کوین انتخاب شماره یک آنها برای همایش “SNL” است؟ ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در طی یک جلسه دادن امضا به طرفداران، در حالیکه طرفداران در تلاش بودند تا امضای او را بر روی تصاویر و اسباب بازی‌های الهام گرفته از وسایل نقلیه الکتریکی دریافت کنند، از آنها در مورد دوج کوین سوال کرد!

وقتی  این میلیاردر از طرفدارانش در مورد اینکه دوست دارند در اولین نمایش “Saturday Night Live” چه کاری انجام دهد، پرسید، همگی آنها “Doge” را بیان کردند. این باعث شد که ماسک سوال دیگری در مورد اینکه آیا دوج کوین انتخاب شماره یک طرفداران او است، را مطرح کند: آیا Doge گزینه شماره یک است؟

پدر دوج کوین

ماسک تأیید کرده است که دوج کوین بخشی از قسمت بعدی “SNL” خواهد بود که از 8 مه پخش خواهد شد. وی حتی قبل از این رویداد خود را به عنوان “پدر دوج” خوانده بود. رئیس تسلا فعالانه DOGE را از طریق توییتر تبلیغ می‌کند و بسیاری توییت این کارآفرین را به صعود قیمت دوج کوین نسبت می‌دهند. همانطور که توسط یوتودی گزارش شد، سرمایه بازار ارز رمزنگاری دوج کوین امروز بیش از 90 میلیارد دلار بود.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا