Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گروه هکرهای آنانیموس توکن Anon Inu را برای مبارزه با ایلان ماسک و دولت چین راه اندازی کرد.

یک توکن ناشناس به نام Anon inu اکنون برای خرید در دسترس است، اما آیا مورد استفاده مناسبی دارد؟ و اصلا مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد؟

مجموعه هکرهای غیرمتمرکز که با نام Anonymous شناخته می‌شوند قرار است توکن دیجیتال خود را با نام Anon Inu در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) راه اندازی کنند.

در یک ویدیوی یوتیوب با اعلام ایجاد این توکن، این گروه Anonymous ادعا کرد که آنون اینو در مبارزه با ایلان ماسک و دولت چین نقش اساسی دارد. اما چگونگی انجام این کار در حال حاضر مشخص نیست. آنونیموس:

ما معتقدیم که دوران ارزهای دیجیتال تازه شروع شده است. بنابراین توکن آنون اینو، توکن جدیدی از جامعه دیفای با برنامه‌های مختلف داخلی را منتشر کرده‌ایم. علاوه بر مقابله با ایلان ماسک در جنگ با کوین‌های طنز، این توکن همچنین در میدان ارزهای دیجیتال با دولت چین نیز مبارزه خواهد کرد.

همچنین، افت قیمتی ارز دیجیتال با پس زمینه سگ، سوالاتی را در مورد اعتبار Anonymous را ایجاد می‌کند. آیا این نام صرفاً تلاشی برای کسب سود از نام این گروه هکری است؟

آیا این همان گروه Anonymous سال 2003 است؟

آنونیموس جمعی از هکرها و فعالانی است که در سال 2003 در صفحه پیام 4chan نسبت به بدنام کردن نقض کنندگان حقوق جامعه بشری هشدار دادند. آنها مدافع حقوق بشر، خودمختاری، مبارزه با استبداد و هر آنچه مربوط به جامعه بشری است، هستند.

همانطور که در رمان و فیلم V For Vendetta نشان داده شده است، این اعضا خود را با پوشیدن ماسک‌ ظاهر می‌کنند.

این گروه در گذشته حملات سایبری را علیه سازمان‌های دولتی ایالات متحده آمریکا، اسرائیل ، تونس و اوگاندا انجام داده است و همچنین علیه شرکت‌هایی از جمله پی پال، مسترکارت، ویزا و سونی نیز حملاتی را ترتیب داده‌اند.

FBI در سال 2011 به این گروه نفوذ کرد و منجر به دستگیری یک شخصیت اصلی به نام LulzSec شد. از آن زمان، مقیاس و دفعات حملات این گروه کاهش یافت.

کاهش چشمگیر اقدامات این گروه در سالهای پس از 2011 باعث گمانه زنی‌ها در مورد رعایت احتیاط بیشتر در بین اعضا این گروه شد. با این حال، این گروه همچنان از طریق وب سایت رسمی و حساب توییتر خود اقدامات خود را اعلام می‌کند و هشدار می‌دهد.

هشت ماه پیش، گروه هکری آنونیموس کانال یوتیوب خود را افتتاح کرد که به طرز عجیبی مورد تأیید قرار گرفته است. تاکنون پنج فیلم در این کانال بارگذاری شده است که یکی از آنها پیامی برای ایلانن ماسک در پاسخ به نقش وی در ایجاد ترس در مورد بیت کوین بود که منجر به ریزش بازار ارزهای دیجیتال شد.

توکن ANON INU چه کاری انجام می‌دهد؟

وب سایت Anon Inu جزئیات مربوط به این توکن را ارائه می‌دهد. آنها این توکن را به عنوان توکن دیفای توصیف می‌كنند كه برای محافظت و مراقبت از حیوانات پول جمع آوری می‌كند و همچنین دارای ویژگی‌های توکن سوزی و تقسیم 5 درصد کارمزدهای معاملاتی بین دارندگان توکن می‌باشد.

“هدف ANON INU این است که دارندگان خود را با داشتن یک توکن دیفای که دارای سه عملکرد: سوختن دستی، اضافه کردن نقدینگی و توزیع بین دارندگان خود، راضی و خوشحال نگه دارد.”

مروری بر نقشه راه این توکن نشان از فقدان ارتقا فنی را نشان می‌دهد. در عوض، به نظر می‌رسد توسعه دهندگان Anon Inu بر بازاریابی مانند تبلیغات آنبورد و قرار گرفتن در لیست سایت‌های بزرگی مانند کوین مارکت کپ متمرکز شده‌اند. NFTها، از طریق OpenSea نیز به زودی ارائه می‌شوند.

توکن Anon Inu دارای 1 کوادریلیون (1.000.000.000.000.000.000) عرضه کل است. این تعداد زیاد دامنه افزایش قیمت را از به دلیل کمیاب شدن به شدت محدود می‌کند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها