Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان و علاقه‌مند به بازار ارزهای رمزنگاری، در ماه‌های اخیر با بیت کوین و اغلب ارزهای دیجیتال دیگر بیگانه شده و حمایت خود را از ارزهای رمزنگاری شده مبتنی بر الگوهای رفتاری دوج کوین بیشتر کرده است.

قیمت دوج کوین امسال افزایش کم نظیری را تجربه کرد، از اکتبر سال 2020 تقریباً 10/000 درصد افزایش یافت و این میم کوین را در ردیف 10 ارز رمزنگاری شده برتر بازار قرار داد. برای مقایسه، قیمت بیت کوین در 12 ماه گذشته 400 درصد افزایش یافته است و بیشتر سود BTC پس از آن ایجاد شد که ماسک اعلام کرد تسلا در سال جاری 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است.

حمایت ماسک از دوج کوین

ماسک در پاسخ به بیلی مارکوس، یکی از خالقان دوج کوین، موافقت کرد که ماینرهای دوج کوین که در ازای دریافت پاداش، امنیت شبکه دوج کوین را تامین می‌کنند، باید نرم افزارهای خود را به روز نگه دارند.

مارکوس که تا حد زیادی از پروژه دوج کوین کنار رفته، در یک موضوع توییتری نوشت:

آنچه مورد نیاز است به روز رسانی استخرهای استخراج است.” ماسک با ایموجی شست به بالا ( به معنی تایید ) پاسخ داد.

مارکوس اضافه کرد:

اگر می‌خواهید در کمک به شبکه مشارکت داشته باشید، باید به شبکه یک گره کامل و قابل اعتماد، با استفاده از پهنای باند قابل توجه و بروز نگه داشتن آن اختصاص دهید. برای موفقیت 1.14.4، اپراتورهای گره موجود باید بروز شوند.

آخرین نسخه dogecoin، که برای آماده سازی “شبکه با هزینه‌های توصیه شده کمتر” طراحی شده بود، در ماه آگوست منتشر شد و ماسک قبلاً از گره‌های شبکه در حال اجرا خواسته بود تا نرم افزار خود را برای کاهش هزینه‌های معاملات دوج کوین بروز کنند.

ماسک ماه گذشته گفت “بسیار مهم است که هزینه‌های دوج کاهش یابد تا چیزهایی مانند خرید فیلم (بلیط) قابل اجرا باشد.” در ماه مه، ماسک اعلام کرد که با توسعه دهندگان دوجکوین برای “بهبود کارایی معاملات سیستم” کار می‌کند.

قیمت دوج کوین

قیمت دوج کوین طی 12 ماه گذشته بیش از 8000 درصد افزایش یافته است. دوج کوین، که گاهی اوقات به راحتی تحت تأثیر اظهارات ماسک قرار می‌گیرد، تاکنون نتوانسته بر روی آخرین مداخله ماسک حرکت زیادی انجام دهد. دوج کوین در ماه مه قبل از حضور پرطرفدار ماسک در نمایش کمدی شنبه شب آمریکا به اوج خود رسید و از آن زمان حدود 70 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

سایر ارزهای رمزنگاری شده کوچک و ناشناس دیگر نیز به لطف ماسک با نوسانات شدید قیمت روبرو شده‌اند. هفته گذشته، ماسک با به اشتراک گذاشتن تصویری از سگ شیبا اینو خود، که بر مبنای دوج کوین ساخته شده است، به افزایش 500 درصدی قیمت ارز شیبا اینو کمک کرد.

در همین حال، قیمت بیت کوین همچنان در حال افزایش است و برای اولین بار پس از سقوط سرکوب بیت کوین در چین در ماه مه، از 57000 دلار به ازای هر بیت کوین عبور کرد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها