اخبار بازارهای مالی

حمایت‌های ایلان ماسک از بازار رمزارز

پس از فروپاشی بازار، ایلان ماسک پشتیبانی بسیار خوبی از رمز ارزها را اعلام کرد.

یکی از کاتالیزورهایی که ممکن است باعث این سقوط شدید بازار شود دوباره به توییتر می‌رود.

بعد از یک رکود فلج کننده بازار که ممکن است تا آخر هفته نیز ادامه داشته باشد، صبح امروز در یک توییت ایلان ماسک حمایت گسترده خود را از ارزهای رمزنگاری ابراز کرده است.

مدیر عامل تسلا، که بعد از صحبت‌های خود در مورد پذیرش پرداخت بیت کوین برای وسایل نقلیه جدید چهره او به طور گسترده به عنوان عامل اصلی رکود شناخته شد، به توییت یک کاربر پاسخ داد که گفته بود “افرادی در فضای رمزنگاری از شما عصبانی هستند” نظر شما چیست؟ ”

در پاسخ، به نظر می‌رسید که ماسک دیدگاهی طولانی مدت به اوضاع دارد و می‌گوید که چالش اصلی رمزنگاری اقدام کوتاه مدت قیمت نیست، بلکه جایگزینی و نبرد مداوم با ارز فیات است:

نبرد واقعی بین فیات و رمزنگاری است. در حالت نرمال، من از رمزنگاری حمایت می‌کنم.

– ایلان ماسک (elonmusk) 22 مه 2021

این کارآفرین خاطرنشان کرد که او از رمزنگاری در این نبرد “پشتیبانی” می‌کند، اما به سختی، چرا که تصمیم به تعادل این دو است.

از زمان رکود بازار، توئیت‌های ماسک در مورد ارزهای رمزنگاری مورد توجه قرار گرفته‌اند (سقوط شدیدی که 50٪ از ارزش بازار دارایی‌های دیجیتالی عمده را از بین برد و ترس از پایان بازار گاوی را برانگیخته است.

ماسک (که بر اساس مطالعات متعدد نشان داده شده است که می‌تواند با توییت‌های خود بر بازارهای دوج کوین تأثیر بگذارد، اگرچه ارزهای بزرگتر توسط مارکت کپ ثابت شده است که از مقاومت بیشتری برخوردار هستند) اما این اواخر در حمایت خود از ارزهای رمزنگاری سیگنال‌های مختلفی ارائه می‌دهد و اصرار دارد که ارزهای رمزنگاری به راه حلی نیاز دارند که با محیط زیست سازگارتر شوند.

برای اینکه صریح بگویم، من کاملاً به رمزنگاری اعتقاد دارم، اما نباید باعث افزایش گسترده مصرف سوخت‌های فسیلی، به ویژه ذغال سنگ شود

– ایلان ماسک (elonmusk) 13 مه 2021

رسانه‌های اقتصادی از نزدیک مواضع آزار دهنده و غالباً متغیر وی را مورد بررسی قرار می‌دهند (به طوری که نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد نیمی از استرالیایی‌ها معتقدند ماسک مخترع بیت کوین است. بیت کوین توسط توسعه دهنده‌ای ایجاد شده است که تحت نام ساتوشی ناکاموتو کار می‎کند.

به نظر می‌رسد جامعه رمزنگاری به او روی آورده است، اما اعتراض‌ها به تسلا که ممکن است بیت کوین‌های خود را بفروشد افزایش یافته است، اگرچه هنوز او بیت کوین‌های خود را نگه داشته است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا