اخبار بازارهای مالی

استفاده از فناوری بلاکچین برای خدمات دادرسی در امارات

امارات متحده عربی برای خدمات دادرسی از راه دور از فناوری بلاک چین استفاده می‌کند. استفاده از فناوری بلاکچین برای خدمات دفاتر اسناد رسمی حقوقی دولت امارات متحده عربی بر اساس چشم‌اندازش برای دیجیتالی شدن کامل این کشور است. به گزارش آژانس خبری امارات، دولت امارات متحده عربی از فناوری بلاکچین برای استفاده در اسناد رسمی و احراز هویت قضایی استفاده خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود با استفاده از فناوری بلاکچین، وقت، تلاش و هزینه‌ای که وزارت دادگستری امارات متحده عربی برای احراز هویت و تأیید قرارداد و اسناد صرف می‌کند کاهش یابد، در حالی که برنامه دولت برای انتقال نیمی از معاملات خود به زنجیره بلاکچین تا پایان برنامه امسال است.

استقرار فناوری بلاکچین در امارات متحده عربی بخشی از برنامه‌های آن برای ایجاد یک چارچوب دیجیتال از راه دور برای همه عملیات داخلی خود است، چیزی که از آن به عنوان “یک پلتفرم دولت دیجیتال یکپارچه” یاد می‌کند.

گزارش شده است که تحول دیجیتال در حال انجام در امارات متحده عربی شامل ایجاد یک شناسه دیجیتال با عنوان “UAE Pass” است که به کاربران امکان می‌دهد جنبه‌های فرآیند قانونی را از مکان‌های دور انجام دهند.

این کشور همراه با آرزوهایش برای انجام نیمی از معاملات خود در زنجیره بلاکچین تا پایان سال 2021، همچنین اعلام کرده است که قصد دارد “دبی” را به اولین شهر در جهان تبدیل کند که کاملاً با فناوری بلاکچین تأمین می‌شود.

امارات متحده عربی امیدوار است به یکی از اولین کشورهای دارای جذابیت دیجیتالی و قانونی است تبدیل شود تا بتواند افراد متخصص با استعداد و خلاق فناوری را، در سراسر جهان جذب کند.

این کشور همچنین اخیراً شورای جهانی بلاکچین را تشکیل داده است که از 46 شرکت مالی و فناوری جهانی تشکیل شده است تا برنامه‌های احتمالی بلاکچین در بخش‌های مختلف تجاری کشور را مورد بررسی قرار دهند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا