Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تعداد آدرس‌های منحصر به فرد در شبکه ارز ماتیک پالیگان اخیراً به بالاترین حد خود رسیده و به بیش از 100 میلیون نفر در حال افزایش است. دلیل این موضوع هزینه بسیار کم تراکنش و استفاده زیاد کاربران از این شبکه برای دسترسی به برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (دیفای) است.

رشد شبکه ماتیک در طول زمان ثابت بوده، اما رشد نمایی از ماه ژوئن سال جاری آغاز شده است. در ماه سپتامبر، شبکه Polygon بیش از 2.5 میلیون آدرس منحصر به فرد جدید را در یک روز اضافه کرد، از آن زمان تاکنون تعداد کل آدرس‌های منحصر به فرد در شبکه MATIC دو برابر شده است.

شایان ذکر است که آدرس های منحصر به فرد لزوماً نمایانگر تعداد کاربران در شبکه نیستند، زیرا یک کاربر می‌تواند هر تعداد آدرس که می‌خواهد ایجاد کند. با این حال، این یک معیار است که اغلب برای سنجش میزان استفاده از بلاک چین استفاده می‌شود، زیرا تشخیص تعداد کاربران واقعی در بلاک چین امکان‌پذیر نیست.


نمودار آدرس های منحصر به فرد Polygon PoS Chain | PolygonScan

افزایش هزینه تراکنش در شبکه ارز ماتیک

بر اساس مطلبی که Sandeep Nailwal بنیان‌گذار Polygon منتشر کرد که نشان می‌دهد این اقدام برای جلوگیری از معاملات هرز در شبکه ضروری است، شبکه MATIC این ماه هزینه معاملات خود را 30 برابر از مقدار پیش فرض 1 gwei به حداقل 30 gwei افزایش داده است.

این حرکت انتقاداتی را در بین جامعه کاربری ارز MATIC برانگیخت، زیرا اعضا سوال کردند که چرا این حرکت بدون اطلاع قبلی برای اکثر کاربران اعمال شده و چرا قبل از انجام این موضوع از کاربران سوالی نشده است؟

Nailwal به جامعه پاسخ داد و گفت:

این تغییر “برای کاهش تراکنش‌های هرز در شبکه” توصیه شده است”

با وجود اختلاف نظرها، قیمت MATIC به طور مداوم در حال افزایش بوده و اکنون به مرز 1.5 دلار نزدیک شده است. Polygon توسط چندین پروژه بزرگ DeFi از جمله CREAM Finance ، SushiSwap ، Balancer استفاده می‌شود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها