اخبار اتریوم

رکورد قیمت اتریوم ؛ آیا اتریوم به بیت‌کوین خواهد رسید؟!

اتریوم به روند صعودی خود ادامه داده است، قیمت اتریوم برای اولین بار از 4000 دلار عبور کرد. به نظر نمی‌رسد به زودی دومین دارایی بزرگ دیجیتال رشد صعودی خود را متوقف کند. اتریوم (ETH) برای اولین بار در 10 مه به 4000 دلار رسید و این سطح روانی قابل توجه را در صرافی‌های متعدد از جمله کوین بیس پشت سر گذاشت. این نقطه عطف جدید فقط یک هفته پس از شکستن 3000 دلار اتفاق می‌افتد.

هفته گذشته، اتریوم از بانک آمریکا به عنوان 28 امین دارایی بزرگ در جهان پیشی گرفت. در حال حاضر با 454.49 میلیارد دلار، اتریوم در حال حاضر سرمایه بازار غول‌های اصلی وال مارت و جانسون & جانسون را پشت سر گذاشته است و PMorgan Chase (بزرگترین بانک آمریکایی از نظر دارایی‌های تحت مدیریت) را تعقیب می‌کند.

بخشی از این افزایش ممکن است به افزایش علاقه موسسات به این دارایی مربوط شود. این هفته، در گزارش Coinshares آورده شده است که موسسات بیش از 30 میلیون دلار در پایان ماه آوریل اتریوم خریداری کرده‌اند. تصور می‌شود موسسه مانی منیجرز اکنون 13.9 میلیارد دلار اتریوم در اختیار دارند.

به همین ترتیب، گام‌های قابل توجهی برای پذیرفتن اتریوم برداشته شده است. هفته گذشته بانک سرمایه گذاری اروپا اعلام کرد که آنها با همکاری نهادهای بزرگ بانکی مانند گلدمن ساکس، 120 میلیون دلار اوراق قرضه برای بزرگترین لایه 1 جهان صادر می‌کنند. علاوه بر این، رشد قابل توجه مالی غیرمتمرکز (یکی از جوامع اصلی اتریوم و موارد استفاده آن) همچنان ادامه دارد.

با این حال، صعودی‌ترین عوامل موجود در این افق، ارتقا زیرساخت‌های عمده این شبکه هستند: EIP-1559 و اتریوم لایه دو  EIP-1559 که اکنون قرار است در هارد فورک “لندن” گنجانده شود و شامل یک بازنگری در ساختار هزینه اتریوم خواهد بود و انتظار می‌رود کارمزدها را به طور قابل توجهی کاهش دهد و همچنین ETH را به یک دارایی تورم پذیرتر تبدیل کند.

اتریوم 2 به نوبه خود، شبکه را به یک مدل اجماع اثبات سهام منتقل خواهد کرد، که انتظار می‌رود فشار فروش را کاهش دهد و دارایی را تشویق کند. این حرکت حیرت انگیز حتی باعث ایجاد گمانه زنی‌های جدید مبنی بر «رخ دادن افق بزرگ» شده است (رویدادی که مدت‌ها قبل در میان جامعه اتریوم پیش بینی شده بود که اتریوم از نظر سرمایه بازار از بیت‌کوین پیشی می‌گیرد).

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا