Categories
اخبار اتریوم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم با شکست 4000 دلار، حضور نهنگ ها را مشخص می کند و به 5000 دلار می‌رسد؟

اتریوم پس از افزایش بیش از 18 درصدی در چهار روز گذشته برای آزمایش سطح روانی 4000 دلار، دوباره خبرساز می شود.
فعالیت شبکه اتریوم نشان می دهد که ممکن است نهنگ ها در قیمت های بالاتر به معاملات اتریوم وارد شوند.

شکست 4000 دلاری اتریوم

اتریوم دومین ارز دیجیتال محبوب بازار پس از سه هفت تثبیت، روند صعودی خود را از سر گرفت. اتر در طول دوره رکود قیمت حمایت خوبی را برای خود ایجاد کرد، در حالی که سطح مقاومت 3،350 دلار مانع از پیشرفت بیشتر آن شد این رفتار یک مثلث صعودی در نمودار روزانه ETH را شکل داد.

شکست 4000 دلاری اتریوم

در این بین افزایش ناگهانی فشار خرید باعث شد اتریوم در 31 آگوست از الگوی تجمیع خود خارج شود و طی چهار روز گذشته بیش از 18 درصد افزایش یابد و به هدف 4000 دلار برسد.

شاخص اصلاح فیبوناچی ، که از بالاترین سطح 12 مه (4،372 دلار) تا پایین ترین سطح 22 ژوئن (1700 دلار) اندازه گیری شده است، نشان می دهد که فشار بیشتر خرید فضای بیشتری برای افزایش دارایی دارد. خرید بیشتر در حدود قیمت های کنونی می‌تواند باعث شود اتریوم مجدداً به بالاترین سطح خود برسد.

بازگشت نهنگ ها

حضور نهنگ ها و بازیکنان نهادی در این شبکه نشان می دهد که در صورت تجمع سفارشات، اتریوم می تواند 5000 دلار را هدف قرار دهد.

تعداد معاملات بزرگ اتر با ارزش 100.000 دلار یا بیشتر همچنان در حال افزایش است. تقریباً 13،770 معامله بزرگ در 1 سپتامبر ثبت شد و به نظر می رسد این معیار زنجیره ای روند افزایشی داشته باشد.

شکست 4000 دلاری اتریوم

از آنجا که نهنگ ها به دلیل دارا بودن دارایی های عظیم بر قیمت ها تاثیر می گذارند، می‌توانند فعالیت خرید و فروش را برای پمپاژ یا تخلیه توکن ها هماهنگ کنند. چنین است که طی چند سال گذشته، هر بار که تعداد معاملات بزرگ اتر شروع به افزایش می کند، قیمت ها به دنبال آن افزایش می یابد.

تا زمانی که اتریوم بتواند حرکت خود را حفظ کند و قیمت ها بالاتر از 3800 دلار باشد، می توان انتظار افزایش بیشتری داشت.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظر نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات بیتشال نیست. هر سرمایه‌گذاری و معامله با ریسک همراه است. هنگام تصمیم‌گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها