Categories
اخبار اتریوم, اخبار مهم
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گفته سایت کاوشگر بلاک چین اتریوم etherscan.io ( اتر اسکن )، بنیاد اتریوم در حال انتقال بیش از 90 میلیون دلار اتر به صرافی متمرکز Kraken مشاهده شد. این بنیاد درحالی تصمیم به فروش می‌گیرد، که از لحاظ تاریخی نشان‌دهنده برتری قیمت اتر است.

معامله بزرگ

طبق صفحه تراکنش در Etherscan، این تراکنش در تاریخ 11 نوامبر و در ساعت 02:56 بعد از ظهر به وقت جهانی ( UTC ) انجام شد. زمانی که اتریوم حدود 4810 دلار معامله می‌شد.

صفحه تراکنش | منبع: Etherscan

این تراکنش به خودی خود هیچ چیز غیرعادی نیست زیرا بنیاد اتریوم به طور مداوم وجوه رمزنگاری خود را برای دریافت ارزهای فیات می‌فروشد تا بتواند از فعالیت سازمان خود پشتیبانی کند. اما دغدغه اصلی اکثریت کاربران زمان انتخاب این بنیاد است. با توجه به تاریخچه بازار اتریوم و داده‌های زنجیره‌ای، این بنیاد تمایل دارد دارایی‌های خود را 3 تا 5 درصد نزدیک به بالاترین سطح محلی بعدی بفروشد. مبلغ فروخته شده توسط بنیاد حتی به 0.1٪ از حجم معاملات روزانه اتریوم نمی‌رسد. بنابراین، نمی‌تواند مستقیماً بر قیمت تأثیر بگذارد.

در مورد بنیاد اتریوم

بنیاد اتریوم سازمانی است که به حمایت از اکوسیستم اتریوم اختصاص دارد. این حمایت‌ها شامل بروزرسانی، حفظ و توسعه مداوم شبکه اتریوم است. این شرکت ادعا می‌کند که فقط برای حمایت از اکوسیستم وجود دارد، نه برای رهبری یا کنترل آن. علاوه بر این، این سازمان ادعا می‌کند که انحصار توسعه شبکه را ندارد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها