Categories
اخبار اتریوم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم از ماه سپتامبر با شتاب شروع به کار کرده است , همه شاخص های اصلی نشان می دهد که قیمت آن به 4000 دلار میرسد

اتریوم در 36 ساعت گذشته تقریبا 10 درصد افزایش یافته است.
با توجه به عدم مقاومت پیش رو ، ممکن است حرکت صعودی بیشتری گسترش یابد.
تا زمانی که سطح پشتیبانی 3200 دلار حفظ شود ، ETH می تواند به 4000 دلار افزایش یابد.

اتریوم پس از شکست یک حمایت حیاتی دوباره به رنگ سبز در می آید. در حال حاضر ، موارد فنی و اساسی نشان می دهد که اتریوم روند صعودی خود را از سر گرفته است.

هدف اتریوم 4000 دلار است

اکنون قیمت اتریوم بیش از 3500 دلار است ، اما رسیدن به این قیمت برای اتر آسان نبود.

در واقع ، اتریوم، دومین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار ، دوره ادغام طولانی ای را پشت سر گذاشت که از 6 اوت آغاز شد. همانطور که قیمت اتریوم به پایین ترین حد خود رسید ، سطح مقاومت 3،350 دلاری آن را از رشد بیشتر منع کرد. در نتیجه ، این یک مثلث صعودی در نمودار 4 ساعته ETH تشکیل داد.

افزایش اخیر فشار خرید در پشت اتریوم به آن اجازه داد تا مقاومت سربار را از بین ببرد و گسست صعودی از الگوی تثبیت را تأیید کند. اکنون که ETH به بالاترین حد خود رسیده است ، شکل مثلث نشان می دهد که قیمت ها می تواند 12 درصد دیگر افزایش یابد و به هدف نزدیک به 4000 دلار برسد.

چشم انداز خوش بینانه با اندازه گیری فاصله بین دو بالاترین نقطه مثلث و افزودن آن به نقطه شکست ، تعیین می شود.

اتریوم آماده بازگشت به 4000 دلار است

مدل IntoTheBlock “In/Out of the Money Around Price” (IOMAP) به چشم انداز صعودی اعتبار می بخشد. بر اساس این معیار زنجیره ای ، اتریوم در بالای یک مانع عظیم عرضه قرار دارد که ممکن است به روند صعودی ادامه دهد.

تقریباً 1.3 میلیون آدرس قبلاً نزدیک به 11.77 میلیون ETH بین 3120 دلار و 3230 دلار خریداری کرده بودند.

این منطقه حیاتی مورد علاقه ممکن است توانایی جذب هرگونه فشار رو به پایین را داشته باشد. دارندگان این محدوده قیمت به احتمال زیاد برای سوددهی هر کاری انجام می دهند ، از جمله خرید توکن های بیشتر برای افزایش قیمت ها به بالاترین سطح.

با توجه به عدم وجود موانع مهم مقاومت در برابر اتریوم ، منطقی است که فرض کنیم شانس به نفع گاوها است (بازار صعودی است)

تا زمانی که مانع تقاضای 3200 دلار وجود داشته باشد ، احتمال افزایش سود در سطوح فعلی قیمت بسیار ناچیز به نظر می رسد. تنها یک رویداد کلان که سرمایه گذاران را تشویق می کند تا دارایی های خود را بفروشند و ETH را به زیر این سطح از حمایت برساند ، می تواند چشم انداز خوش بینانه را باطل کرده و منجر به تصحیح قیمت تا 2700 دلار شود.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظر نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات بیتشال نیست. هر سرمایه‌گذاری و معامله با ریسک همراه است. هنگام تصمیم‌گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها