Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار اتریوم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

الکس ساندرز، تحلیلگر برجسته رمزنگاری از ناجت نیوز، از آنچه که باید کاردانو برای به ثمر نشستن و پیشی گرفتن از اتریوم و تبدیل شدن به شماره یک پلتفرم قرارداد هوشمند انجام دهد، رونمایی کرد.

ساندرز در مصاحبه با آلت کوین دیلی به میزبانی آرون و آستین آرنولد، در مورد اینکه آیا اتریوم  (ETH) قادر به حفظ وضعیت خود به عنوان ارز رمزنگاری شماره یک بستر قرارداد هوشمند است یا پروژه‌های دیگر مانند کاردانو  (ADA) قادر به پیشی گرفتن از آن هستند، صحبت کرد.

ساندرز تأکید کرد که مسابقه بلاکچین، مانند تمامی مسابقات، درمورد زمان بندی است.

در حالی که ساندرز آینده‌ای را انتظار می‌کشد که در آن چندین زنجیره به طور متقابل و در کنار هم قرار بگیرند، او پیش بینی می‌کند که یک پیشرو وجود داشته باشد. در حال حاضر، اتریوم پیشگام این دسته از ارزهای رمزنگاری است. با این حال، این تحلیلگر خاطرنشان کرد که اگر این پلتفرم نتواند به سرعت مسئله مقیاس بندی را حل کند و هزینه‌های کارمزد را برای معامله گران کوچک گران باقی بماند، کاربران احتمالاً به پلتفرم‌های دیگر مهاجرت می‌کنند.

امیدوارم که همه این زنجیره‌ها با یکدیگر همکاری داشته باشند … همه چیز در مورد زمان بندی است. اگر اتریوم کارمزدهای 100 دلاری خود را اصلاح نکند، در آن صورت من انتظار دارم که آنها سهم زیادی از بازار خود را به زنجیره هوشمند بایننس بدهند.

این تحلیلگر اظهار داشت که کاردانو نیز باید زودتر از اینها قراردادهای هوشمند خود را راه اندازی می‌کرد. تیم توسعه دهنده پشتیبانی کننده رقیب اتریوم، شرکت اینپوت اوتپوت هنگ کنگ (IOHK)، در ماه آوریل اعلام کرد که عملکرد قرارداد هوشمند در ماه اوت به زنجیره بلوک اضافه می‌شود.

ساندرز تأکید کرد که اگر این تیم نتواند محصولات مالی غیرمتمرکز (دیفای) قابل مقایسه با محصولات موجود در بلاکچین‌های رقیب را ارائه دهد، در رقابت در بازار مشکل بزرگی خواهد داشت.

کاردانو، آنها واقعاً باید کارهای خود را ادامه دهند. نمی‌دانم چه مدت دیگری می‌توانند صبر کنند. اگر می‌خواهند در رقابت باقی بمانند، باید هر برنامه‌ای که در ذهن دارند را هر چه زودتر ارائه دهند زیرا سولانا (SOL) و پولکادات  (DOT) نیز هستند (این اکوسیستم‌ها نیزدر واقع در حال توسعه هستند).

و بگذارید بگوییم کاردانو شش ماه یا یک سال دیگر طول می‌کشد تا نسخه‌های خود از یونی سواپ و دیفای، اوراکل‌ها، را ارائه دهد و سپس شما هیجان زده خواهید شد و می‌گویید”من هم، من هم می‌خواهم جزئی از آن باشم زیرا تفاوت آن با اکوسیستم‌های دیگر که شروع به ایجاد شبکه کرده‌اند بسیار زیاد است و سرعت آن سریعتر است، و بسیاری از موارد دیگر. اتریوم باید مقیاس بندی شود، و باید مسئله اثبات سهام را با جدیت دنبال کند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها