اخبار اتریوم

فانداسترات: قیمت اتریوم 10,500 دلار خواهد شد

روز پنجشنبه (29 آوریل)، دیوید گریدر، مدیر استراتژی دارایی دیجیتال در شرکت فانداسترات، در مورد بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و بطور کلی بازار رمزنگاری در “جلسه هفتگی رمزنگاری” صحبت کرد. در آخرین یادداشت استراتژی رمزنگاری شرکت، گریدر گفت که در این هفته قیمت اتریوم از 2800 دلار بالاتر می‌رود تا یک سقف قیمتی جدید را به ثبت برساند. وی سپس ادامه داد: ما از آوریل 2020 رویکرد اضافه کردن اتریوم در برابر بیت کوین را حفظ کرده و از ژانویه سال جاری هدف قیمتی 10.5 هزار پوندی را برای اتریوم در نظر داریم.

وی سپس ادامه داد: وقتی سرمایه گذاران جدید به سمت رمزنگاری می‌آیند، اولین دارایی که به طور کلی قبل از بدست آوردن اطلاعات و اختصاص بخشی از سرمایه برای خرید در مورد آن می‌شنوند و می‌خرند، بیت کوین است. ما فکر می‌کنیم همان منحنی یادگیری در حال حاضر از طریق سرمایه گذاران سازمانی در حال تغییر است و روایت رمزنگاری از بیت کوین به اتریوم و بخش‌های دیگر مانند برنامه‌های DeFi و Web 3 در حال تغییر است.

گریدر می‌گوید كه یكی از دلایل مصر بودن فانداسترات در مورد اتریوم به دلیل “پیشرفت زیاد آن و فعالیت اقتصادی ناشی از آن در اقتصاد دیجیتالی است.” فانداسترات هدف قیمتی 10،500 دلار را بر مبنای ارزش گذاری اتریوم “به صورت چند برابر بودن درآمد” برای اتریوم متصور شده است. فانداسترات می‌گوید که “با توجه به بهبود اساسی در فاندامنتال اتریوم “هنوز هم بنظر می‌رسد مانند سه ماه پیش قیمت آن نصف ارزش واقعی آن است.

داده‌های تریدینگ ویو نشان می‌دهد که اوایل امروز (حدود ساعت 05:20) در صرافی رمزنگاری بیت استامپ قیمت اتریوم به 2،871.42 دلار رسیده است و این بالاترین رقم ثبت شده برای اتریوم است.

در مورد بیت کوین، گریدر می‌گوید که فانداستارت هدف صد هزار دلاری را برای بیت کوین حفظ می‌کند، زیرا معتقد هستند که بازار صعودی دست نخورده باقی مانده است”. گریدر می‌گوید گرچه قیمت بیت کوین اخیراً به زیر میانگین متحرک 50 روزه سقوط کرده است، اما باعث نگرانی نیست زیرا چندین بار در چرخه‌های قبلی بازار صعودی این اتفاق افتاده است و این میانگین متحرک 200 روزه است که بیت کوین در گذشته روند صعودی خود را نسبت به آن حفظ کرده است.

سرانجام، لازم به ذکر است که فانداسترات نه فقط در بیت کوین و اتریوم بلکه در کل برای تمام فضای رمزنگاری انتظار بازار صعودی را دارد، و هنوز هم معتقد است که کل بازار رمزنگاری در حال رسیدن به سقف 5 تریلیون دلار است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا