Categories
ایردراپ
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تاریخ اعتبار ایردراپ: مشخص نیست

شایعه‌ای وجود دارد که کاربرانی که در پلتفرم کیف پول متامسک به ذخیره و مبادله دارایی دیجیتال بپردازند، توکن متامسک دریافت می‌کنند. لطفاً توجه داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد که متامسک توکن خود را راه اندازی کنند و ایردراپ را انجام دهند. فعلا فقط گمانه زنی است. اما با توجه به اینکه متامسک یکی از کیف پول‌های معتبر بازار است و ذخیره و مبادله دارایی در آن مشابه دیگر کیف پول‌های معتبر است و هزینه‌ای اضافی در برنمی‌گیرد، امتحان کردن شانس خود ضرری ندارد.

درباره ایردراپ | ارز دیجیتال رایگان متامسک

متامسک یکی از کیف پول‌ های تحت وب پرکاربرد و محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است که تمام نیاز کاربران از جمله ذخیره، مبادله و انتقال امن را فراهم می‌سازد. هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید. متامسک هنوز توکنی ندارد و به طور بالقوه می‌تواند در آینده یک توکن معرفی کند. شایعات می‌گویند که با مبادله بر روی پلتفرم کیف پول متامسک، واجد شرایط دریافت ارز دیجیتال رایگان متامسک خواهید بود.

راهنمای گام به گام دریافت ایردراپ متامسک

  1. کیف پول متامسک را نصب کنید. ( آموزش نصب کیف پول متامسک )
  2. حتماً از عبارت بازیابی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  3. انتقال، ذخیره و مبادله با کیف پول متامسک را آغاز کنید.

تمام کارهای لیست شده را انجام دهید تا شانس شما برای دریافت ارز دیجیتال رایگان متامسک بیشتر شود.

برای مطلع شدن از جدیدترین ایردراپ‌ ها عضو کانال تلگرام بیتشال یا پیج اینستاگرام بیتشال شوید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها