Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت شیبا اینو در ماه ژوئیه به چه سمتی حرکت خواهد کرد؟ آیا این حرکت صعودی پایدار خواهد ماند؟

در هفت روز گذشته، با بهبود احساسات در بازار ارزهای دیجیتال و سهام، قیمت شیبا اینو افزایش یافته است. در حال حاضر SHIB با قیمت 0.000009 دلار معامله می‌شود که 65 درصد نسبت به پایین‌ترین سطح خود در ماه ژوئن افزایش داشته است. در حال حاضر این ارز دیجیتال با همان سطح قیمت در ابتدای ماه معامله می‌شود.

قیمت شیبا پس از سقوط به پایین‌ترین حد خود در ماه ژوئن، بازگشت قوی از خود نشان داده است. بطوریکه از پایین‌ترین سطح قیمت خود در اوایل ماه جاری، این کوین تقریبا 65 درصد سود کسب کرده است و ارزش کل بازار (Market Cap) آن اکنون بیش از 3.5 میلیارد دلار است.

شیبا اینو در حال حاضر در رتبه 28 بازار قرار دارد و در حدود 46 صرافی ارز دیجیتال از جمله: بایننس، هیوبی و Gate لیست شده.

این واقعیت که این کوین در ماه ژوئن در کوین بیس پرو لیست شد، تا حد زیادی به رشد قیمت آن در این ماه کمک کرده است. هنگامی که ارزهای دیجیتال در یک صرافی بزرگ مانند کوین بیس یا بایننس عرضه می‌شوند، معمولاً به شدت رشد قیمت از خود نشان می‌دهند. این رشد به حدی بود که سرمایه گذاران همچنان خوش بین بودند که این کوین بهبود می‌یابد و به جایگزینی مناسب برای دوج کوین تبدیل می‌شود.

تحلیل آینده قیمت شیبا اینو

آینده قیمت شیبا اینو طی سه روز گذشته به طور مداوم در حال افزایش است. این کوین سطح مقاومت اصلی 0.0000084 دلار را شکست، که در 19 و 25 ژوئن بالاترین سطح قیمت برای این کوین بود. میانگین متحرک نمایی 25 روزه و 50 روزه نیز از روند صعودی (EMA) این کوین حمایت می‌کند.

در حال حاضر این کوین یک الگوی پرچم صعودی ایجاد کرده است. اگر این دارایی دیجیتال بتواند بر سطح حمایت پایینی میانگین متحرک ساده 50 روزه غلبه کند، ممکن است تا 30٪ افزایش یابد.

در نتیجه، احتمال رشد قیمت بیشتر SHIB در ماه جولای وجود دارد. در صورت بروز این اتفاق، سطح مقاومت بعدی 0.0000098 دلار خواهد بود که حدود 9٪ بیشتر از سطح فعلی است. در 15 ژوئن، این سطح بالاترین قیمت شیبا بود. از طرف دیگر، در صورت کاهش به زیر سطح حمایت 0.0000084 دلار، این پیش بینی فاقد اعتبار است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها