اخبار آلتکوین‌ها

فصل دوم آلت‌کوین‌ها آغاز شده؟

دو ماه پیش هنگامی که بیت کوین در ماه ژانویه شروع به حرکت صعودی کرد، این رمزارز به اوج قیمت جدیدی رسید و برای مدت طولانی در محدوده 30،000 دلار ثابت ماند. در آن زمان، داده‌های لانگ هش نشان داد که در مدت زمان یک هفته، 92٪ از رمزارزها از بیت کوین بهتر عمل کرده‌اند. این پدیده‌ها آغاز یک فصل آلت‌کوین است که بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می کنند که آلت‌ کوین‌هایی مانند اتر و ADA می‌توانند به سلطنت عالی خود ادامه دهند.

بیت کوین پس از جلب توجه عمده افراد و افزایش بیش از 1 تریلیون دلار سرمایه در بازار، به سرعت عملکرد بالاتری داشت. با این حال، فیلب فلیب، معامله‌گر و تحلیل‌گر (که یکی از بنیانگذاران دیسنتریدر است) بیان کرده است که فصل دوم آلت‌ کوین‌ها رسیده است. این تحلیل‌گر اطلاعات خود را در 29 مارس در یک توییت منتشر کرد:

همان‌طور که در ژانویه دیده شد، فصل آلت‌های فعلی بعد از یک اصلاح گسترده دیگر قیمت بیت کوین آغاز می‌شود. طی دو هفته گذشته‌، بیت کوین پس از رکوردشکنی تاریخی بیش از 61000 دلار، تقریباً بیش از 10،000 دلار ریزش کرده است. علاوه براین، تسلط بیت کوین کاهش یافته است و از 29 مارس  مارکت کپ حال حاضر بیت کوین 59.39٪ بازار را تشکیل می‌دهد. این کم‌ترین میزان در سه ماه گذشته بوده است. در همین حال، کل سرمایه بازار آلت کوین‌ها نزدیک به 750 میلیارد دلار افزایش یافته است.

در ابتدای سال 2021، زمانی‌که قیمت اتر 22٪ BTC بود، بسیاری گفتند که این آلت کوین‌، توانایی رقابت با بیت کوین را دارد. شرکت فناوری مستقر در چین (Meitu) تصمیم گرفت 15000 واحد اتر را زودتر خریداری کند. اخیراً، غول شبکه پرداخت ویزا تصمیم گرفت معاملات USDC را از طریق شبکه اتریوم انجام دهد. چنین تحولاتی می تواند باعث افزایش علاقه خرده‌فروشی به اتر شود.

همین را می‌توان برای کاردانو (ADA) گفت؛ پس از آن که اخیراً چندین آلت کوین دیگر را پشت سر گذاشت تا به‌عنوان سومین رمزارز بزرگ از نظر سرمایه بازار رتبه‌بندی شود. این کوین با BNB جایگزین شد که پیش‌بینی می‌شود در طول سال 2131٪ افزایش یابد. کاردانو خود را به عنوان یکی دیگر از آلت کوین‌های در حال افزایش معرفی کرده. در همین حال، معامله‌گران رمزارز به خصوص اتر همچنان در حال افزایش هستند و تحلیل‌گر اسکات ملکر اظهار داشت: آلت کوین‌ها عالی به نظر می‌رسند.

در گذشته، افرادی مانند David Grider پیش‌بینی می‌کردند که اتر می‌تواند در به 10،500 دلار برسد. با این حال‌، همان‌طور که قبلاً Longhash متذکر شده بود؛ سرمایه بازار اتر یا هر نوع آلت دیگر برای این موضوع می‌تواند چهار برابر شود و هم‌چنان پشت بیت کوین باقی بماند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا