Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کازماس به رکورد یک میلیون انتقال اینتر بلاکچینی رسید

پروتکل کازماس که از انتقال‌های بین بلاک چین ها پشتیبانی می‌کند در 6 ماه گذشته به طور پیوسته در حال رشد بوده است.

شبکه زنجیره‌ای ارز کازماس همراه با پروژه‌هایی که در آن اجرا می‌شود به تازگی از نظر فعالیت به یک نقطه عطف رسیده است.

پروتکل ارتباطی Blockchain Inter (IBC)، که ستون فقرات اکوسیستم کازماس است، طی یک ماه گذشته شاهد افزایش فعالیت بوده و بیش از یک میلیون انتقال را به ثبت رسانده است.

کازماس IBC را در ماه مارس راه‌اندازی کرد تا بتواند تأمین مالی غیر متمرکز متقابل و نقل و انتقالات توکن غیرقابل جابجایی را فعال کند. طی شش ماه گذشته، این پروژه به طور قابل ملاحظه‌ای رشد کرده و پروژه‌ها و بلاک چین های جدیدی را وارد اکوسیستم خود کرده است.

سایر پروژه های قابل توجهی که بر روی پروتکل کار می‌کنند شامل Terra ، Band ، Kava و THORchain’s Chaosnet است.

کاوشگر اکوسیستم Mapofzones Cosmos نشان می‌دهد که طی 30 روز گذشته 1.071.132 انتقال و در 24 ساعت گذشته 45.738 انتقال در IBC انجام شده است.

بازار ساز خودکار Osmosis مسئول 44 درصد از کل انتقال پروتکل IBC است، در حالی که زنجیره‌های کازماس 307،855 انتقال یا 29 درصد از کل IBC را در 30 روز گذشته ثبت کرده‌اند.

استاندارد IBC یک روش امن برای تبادل داده‌ها بین بلاک چین های مستقل در حین مقیاس بندی از طریق sharding و sidechains برای برنامه‌های مختلف ارائه می‌دهد. کازماس تنها یک شبکه از تعداد زیادی است که بر روی پروتکل IBC کار می‌کنند.

پرداخت دارایی‌های دیجیتال و ارائه دهنده کیف پول Crypto.com نیز در شبکه Cosmos اجرا می‌شود.

شبکه کازماس در اواخر ماه سپتامبر‌، پلتفرم و بازار NFT خود را راه‌اندازی کرد که باعث شتاب رشد این شبکه شد.

در ماه ژوئن ، پلتفرم دیفای Kava در Cosmos راه‌اندازی شد که به سپرده های بایننس کوین امکان می‌دهد وام‌های وثیقه را در استیبل کوین busd خود دریافت کنند.

کازماس همچنین بر روی فناوری مقیاس‌بندی رولاپ کار می‌کند تا به توسعه‌دهندگان اجازه دهد تا بلاک چین های مبتنی بر کازماس را به صورت رولپ ایجاد کنند که می‌توانند به صورت خوشه در مناطق IBC مستقر شوند. کازماس در توییتی در 6 اکتبر، توضیح داد که فناوری مقیاس‌بندی به نام Optimint جایگزینی برای فریمورک فعلی Tendermint است که بر اساس آن ساخته شده است.

کازماس یک توکن بومی به نام ATOM دارد که در 24 ساعت گذشته 5.1 درصد کاهش یافته و به 35.39 دلار معامله شده است. این توکن طی ماه گذشته 37 درصد افزایش یافته است و تنها 19 درصد از بالاترین رکورد 20 سپتامبر 44.42 دلار کاهش یافته است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها