اخبار آلتکوین‌ها

آیا صعود آلت‌کوین‌هایی مثل کاردانو ، چین لینک و NPXS تمام شده است؟

با صعودی شدن بیشتر آلت‌کوین‌ها در نقطه فعلی، چرخه بازار بیت کوین در حال بازگشت است، چند آلت‌کوین وجود دارد که ممکن است به افزایش قیمت خود پایان دهند. در این میان، چین لینک بر اساس سرمایه بازار در میان 10 رمزارز برتر قرار دارد.

ممکن است اوراکل‌های چین لینک خلا حاصل از حذف ریپل از صندوق Grayscale را پر کرده باشند. با این حال، به نظر نمی‌رسد چنان تاثیری داشته باشد که برای افزایش قیمت در معاملات نقطه‌ای دوام آورد. این دارایی در حال حاضر در سطح 32 دلار پایین‌تر از بالاترین قیمت تا به حال خود معامله می‌شود. اگرچه پیش‌بینی می‌شود که قیمت به بالاترین قله خود می‌رسد، اما کاهش حجم معاملات در صرافی‌ها خلاف این را نشان می‌دهد.

پس از اضافه شدن به صندوق Grayscale، قیمت چین لینک به طور پیوسته افزایش یافت، اما افزایش تقاضای سازمان‌ها برای افزایش قیمت دارایی کافی نیست. 93٪ دارندگان قبل از افت دارایی در چرخه فعلی در سود هستند.

تقاضای سازمانی برای چین لینک فقط تا حدودی بر قیمت تأثیر داشته است و تغییر روند آن به سودآوری دارندگان در سطح قیمت فعلی و صعود آلت‌کوین‌ها به رهبری اتریوم بستگی دارد. از نظر تاریخی، صعود بیت کوین تأثیر منفی بر قیمت چین لینک داشته است و باید دید که این آخر هفته یک بار دیگر معاملات بیت کوین بالاتر از 60000 دلار باقی می‌مانند.

کاردانو یکی دیگر از آلت کوین‌های برتر است که در سال 2020 بیش از 440 درصد به دارندگان خود سود داده است. در چرخه فعلی، 65٪ دارندگان آن در سطح قیمت 1.23 دلار در سود می‌باشند. این یکی از برترین آلتکوین‌هایی است که تمرکز سرمایه گذاران بزرگ در آن پایین است کمتر از 50 درصد (24 درصد).

علاوه براین، در این مرحله از حرکت صعودی، کاهش قابل توجهی در حجم معاملات ADA در صرافی‌ها وجود دارد. این کاهش نقدینگی ممکن است منجر به افت قیمت طی هفته بعد شود. گرچه معاملات بزرگ در هفته گذشته بالای 30 میلیارد دلار بوده است، اما حجم به طور مداوم در حال کاهش است.

برخلاف ADA و چین لینک، در مورد NPXS، قیمت به همان سطح قبلی در یک ماه قبل برگشته است. حجم معاملات 24 ساعته با کاهش تقریباً 100 درصدی در 24 ساعت روبرو شده است و این موقعیت منحصر به فردی در چرخه قیمت NPXS است. علاوه بر این، احساسات موجود در بازار بی نظیر است و ممکن است این زمان ایده آل برای خرید چنین آلت‌کوین‌هایی باشد که در حال تثبیت قیمت هستند. اعتماد به نفس در بازارهای برتر در معاملات نقطه‌ای به طور مداوم بالا است و افت حجم معاملات نشانه تثبیت قیمت است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا