Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سکه میم، ارز شیبا اینو، روند صعودی خود را ادامه داد و در طول امروز 50 درصد دیگر افزایش یافت و به دوازدهمین ارز رمزنگاری شده جهان تبدیل شد.

ارز شیبا اینو در روز پنجشنبه با 0.0003473 دلار به بالاترین سطح خود رسید، 385 درصد افزایش قیمت در یک هفته را تجربه کرد و به رتبه 12 ارزهای رمزنگاری رسید.

ارز شیبا با سرمایه بازار نزدیک به 17 میلیارد دلار، Chainlink ، Litecoin ، Avalanche و Uniswap را پشت سر گذاشته است.

آینده شیبا اینو که به عنوان “آزمایش در ساختن اجتماعات خودجوش غیر متمرکز” توصیف شده است، توسط یک توسعه‌دهنده مستعار با نام ریوشی ایجاد و در آگوست 2020 راه اندازی شد.

ارتش ارز شیبا اینو

در نقطه عطف دیگری، داده‌های Etherscan نشان می‌دهد که ارتش صاحبان ارز شیبا اینو در حال حاضر از مرز 700،000 نفر عبور کرده است.

این توکن از ابتدای هفته دچار روندی صعودی شده است و یکی از محتمل‌ترین دلایل این افزایش، توئیت دیگری از ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس با موضوع سگ است.

یکشنبه گذشته، ماسک تصویری از سگ جدید شیبا اینو، فلوکی را منتشر کرد که موج شور و شوق را در بین طرفداران SHIB به راه انداخت و حتی باعث شد هشتگ #SHIB در توییتر رواج پیدا کند.

جهش شیبا اینو در میان جهش گسترده‌تری در کل بازار ارزهای دیجیتال صورت می‌گیرد و بیت کوین در هفته گذشته 30 درصد افزایش میابد. ارز دیجیتال پیشرو جهان روز چهارشنبه به مرز 55000 دلار رسید، اما در زمان این نوشته، قیمت آن به 54000 دلار کاهش یافت.

اتریوم نیز در هفته گذشته 25 درصد رشد کرد و تا زمان نگارش این مقاله، 35700 دلار معامله شد.

قیمت ارز شیبا اینو

در زمان انتشار این نوشته قیمت ارز شیبا اینو با 0.00003079 دلار، دومین جهش گسترده خود را تجربه کرده است. اخیرا، SHIB در سطح پایینی قرار داشت و تا ابتدای این هفته که صعود شروع شد، در حدود 0.000008 دلار معامله شد.

دوج کوین نیز در هفت روز گذشته صعود خود را شروع کرده و تا دیروز عصر تقریباً 35 درصد افزایش یافته است، اگرچه دوج کوین امروز به طور مداوم در حال کاهش بوده و به قیمت 0.242 نیز معامله شده است.

با کمک ایلان ماسک، دوج کوین دهمین ارز رمزنگاری شده بزرگ جهان، از زمان ظهور خود در آوریل، نقش “میم کوین” را در این صنعت تثبیت کرده است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها