Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بعد از اینکه ماسک اعلام کرد جزو هلدرهای ارز SHIB نیست و فقط BTC ،ETH و DOGE دارد، قیمت ارز شیبا کاهش یافت. ایلان ماسک گفت او صاحب هیچ توکن‌ Shiba Inu نیست و این موضوع باعث عصبانیت طرفداران و سرمایه‌گذاران ارز شیبا اینو شد.

قبل‌تر ایلان ماسک تصویر سگ با نژاد شیبا اینو خود را در توئیتر به اشتراک گذاشت و این ذهنیت ایجاد شد که ایلان ماسک به آینده ارز شیبا اینو نیز علاقه‌مند است. اما اکنون اینطور به نظر می‌آید که ایلان ماسک در مورد شیبا اینو شوخی کرده و هیچ تمایلی به سرمایه‌گذاری بر روی این میم کوین جدید و پرطرفدار ندارد.

ایلان ماسک در پاسخ به یکی از حساب‌های Shiba Inu در Crypto Twitter، تأیید کرد که او علی رغم اینکه یک شخصیت بسیار تأثیرگذار برای آن جامعه است، مالک Shiba Inu نیست.

ایلان ماسک اضافه کرد، هیچ توکن Shiba ،Floki یا ارزهای مشابه‌ای از این دست بجز دوج کوین ندارد و اگرچه نام سگ او فلوکی است، ایلان ماسک حتی یک توکن فلوکی نیز ندارد. ایلان ماسک گفت که او فقط دارای بیت کوین، اتریوم و دوج کوین است.

ایلان ماسک طرفدار سرسخت دوج کوین

به نظر می‌رسد ایلان ماسک اصل میم (دوج کوین) را به نسخه‌های پس از آن ترجیح می‌دهد. ثروتمندترین مرد جهان به طور فعال در تلاش است تا Dogecoin را بهبود بخشد و به عنوان یک ابزار مبادله سریع، ارزان و مقیاس پذیر در سطح جهانی قابل استفاده کند.

بنیاد دوج کوین حتی یکی از همکاران ایلان ماسک را به عنوان عضو هیئت مشاوران خود تعیین کرد، بنابراین می‌توان گفت که رابطه کارآفرین با دوج کوین فراتر از الگوهای رفتاری است.

عشق ایلان ماسک به دوج کوین در سراسر شرکت او گسترش یافته است. در توییت بعدی، این کارآفرین ادعا کرد که بسیاری از کارکنانش نیز دوج کوین دارند و این یکی از مواردی است که او را برای ورود به این ارز رمزنگاری شده انگیزه می‌دهد.

من با بسیاری از افراد در خطوط تولید تسلا یا ساخت موشک در اسپیس ایکس صحبت کردم. آنها کارشناسان مالی یا تکنسین‌های سیلیکون ولی نیستند. به همین دلیل است که من تصمیم گرفتم از Doge حمایت کنم. (elonmusk) 24 اکتبر 2021

ریزش ارز شیبا پس از توئیت ایلان ماسک

شیبا اینو که تقریباً 50 درصد صعود را در تعطیلات آخر هفته آغاز کرده بود، پس از توییت ایلان ماسک تقریباً آنی سقوط کرد. ارزش شیبا به ATH 0.00004217 دلار رسیده بود. اما پس از توییت ایلان، این توکن به 0.00003282 دلار سقوط کرد. پس از آن، SHIB توانست کمی به قیمت فعلی خود 0.00003770 دلار بازیابی کند.

البته این خشم جامعه شیبا اینو را برانگیخت، که با ناراحتی از ضرر و زیان، خواستار نظر ندادن ایلان شدند و از تأثیر بیش از حد وی انتقاد کردند و خواستار “رهایی” از اثر ماسک شدند. برخی از توئیت‌های جامعه شیبا:

امیدوارم یاد گرفته باشید که دیگر هرگز از ماسک نپرسید. ما تمام این راه را بدون او طی کرده‌ایم، فقط برای اینکه شما حرص بخورید. ? – jbraden (@jbraden59481456) 24 اکتبر 2021

آیا مجبور بودید این سوال را بپرسید؟ شیبا قبلاً بدون ایلان و رابین هود موفق شده بود. ما به دلیل یک سوال احمقانه به این وضعیت رسیدیم. ??????? – Hülagü Khan@(@Hulagukhan0) 24 اکتبر 2021

ما باید سوال پرسیدن از این مرد را متوقف کنیم. نیازی به تأیید مجدد آنچه که ارتش شیبا کنترل می‌کند نیست. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم فرد دیگری آینده ما را کنترل کند. – IronLuxxTrader (@PeterGSanchez1) 24 اکتبر 2021

اما شاید این کینه زمانی از بین برود که ایلان عکس جدیدی از توله سگ خود منتشر کند و این توکن را دوباره به اوج برساند …

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها