اخبار آلتکوین‌ها

لوما: زمان خرید دوج کوین است!

سرمای گذار و تاجر مطرح می گوید:

دوج کوین می‌تواند اصلاح قابل توجهی را قبل از افزایش بیش از 120٪ ببیند.

یک معامله‌گر که به طور گسترده از طرف علاقمندان به ارزهای رمزنگاری دنبال می‌شود هشدار می‌دهد که دوج کوین (DOGE) قبل از شروع مرحله بعدی بازار صعودی، می‌تواند وارد فاز اصلاح شود.

در توئیت جدید، تحلیل گر رمزنگاری، لوما به 157،600 دنبال کننده خود گفت که او معتقد است حضور مدیر عامل تسلا ایلان ماسک در نمایش کمدی معروف (SNL) یک رویداد خبری نشان دهنده فروش دوج کوین است.

برنامه بازی SNL برای دوج کوین

– افزایش قیمت دوج کوین تا قبل از شروع SNL

– اشباع خرید دوج کوین

– بازگشت قیمت به حدود 0.45– 0.50 دلار

– برای مدتی تثبیت قیمت در این محدوده

مطابق نمودار این معامله گر، قیمت کنونی DOGE بازتابی از رفتار قیمتی آن در اواسط آوریل است هنگامی که دارایی با الهام از Shiba Inu به 0.45 دلار رسید، قبل از اینکه به پایین‌ترین سطح خود در حدود 0.16 دلار برسد. در حالی که پوزیشن لوما در چهارمین دارایی بزرگ رمزنگاری نزولی کوتاه مدت است، وی اظهار داشت که این تصحیح فرصتی برای خرید در زمان افت قیمت است.

من برای مدتی از معاملات اسکالپینگ برای دوج کوین استفاده می‌کنم و قطعاً همان چیزی است که احساس می‌کنم … فکر می‌کنم خروج سرمایه ناشی از برنامه SNL فرصتی برای خرید باشد، اگر قبل از شروع چرخه جدید نزولی زیر 0.40 دلار معامله کنیم بسیار تعجب آور است.

لوما تأکید می‌کند که پس از اصلاح، DOGE را می‌بیند که روند صعودی خود را در مسیر رسیدن به هدف 1.00 دلار از سر گرفته است. اگر دارایی رمزنگاری از گفته‌های این تحلیلگر پیروی کند، حرکت از 0.45 دلار به 1.00 دلار نشان دهنده سود بالقوه بیش از 122٪ است.

طبق اعلام CoinGecko، در زمان نوشتن مقاله، DOGE با 0.66 دلار معامله می‌شود که در 70 روز تقریبا 70 درصد افزایش دارد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا