اخبار آلتکوین‌ها

آیوتا Chrysalis Phase 2 را راه اندازی می‌کند

بنیاد آیوتا ، یک موسسه غیرانتفاعی فعال در زمینه ایجاد زیرساخت‌های دیجیتال برای امکان استفاده از اقتصاد ماشینی و اینترنت اشیا، امروز گسترده‌ترین نسخه به روز شده در تاریخ خود را با عنوان Chrysalis را تکمیل کرد. این کار آیوتا را از مرحله آزمایش خارج می‌کند و به یک اکوسیستم آماده برای موارد استفاده در دنیای واقعی تبدیل می‌کند.

ارتقا Chrysalis تمام جنبه‌های آیوتا را شامل می‌شود، از جمله کیف پول‌ها، کتابخانه‌ها، پیاده سازی نرم‍‌افزار، پروتکل‌های امنیتی و پایه‌ریزی برای ارتقا آینده Coordicide را ایجاد می‌کند. Chrysalis نشان‌دهنده یک مجموعه ابزار کاملاً اصلاح شده آیوتا است، و درهای توسعه را بر روی هر تعداد برنامه در سطح شرکت و مصرف کننده  آیوتا (Tangle) را باز می‌کند.

این ارتقا شبکه همچنین دستیابی به یک مرحله مهم است که در نقشه راه بنیاد آیوتا وجود داشته است. این ارتقا مرحله دوم و آخرین به روزرسانی Chrysalis است، که اولین مرحله آن در سپتامبر سال 2020 اتفاق افتاد. نقطه عطف نهایی در نقشه راه بنیاد Coordicide  پایان سال 2021 است. بسیاری از تغییرات مورد نیاز Coordicide در حال حاضر با به روزرسانی Chrysalis به دست آمده است، به این معنی که اپلیکیشن‌های سازمانی برای اجرا بر روی Coordicide، با تعدیلات جزئی در شبکه Coordicide انجام می‌شود.

آیوتا Chrysalis الزامات اعتبار سنجی را در Tangle کاهش و سرعت تراکنش را افزایش می‌دهد. این پیشرفت‌ها شرکت‌های موجود در هر صنعت را قادر می‌سازد تا آیوتا را با معماری سبکتر و کارآمدتر پیاده سازی کنند. به روزرسانی کامل شبکه پروتکل آیوتا امکان انتقال بی وقفه به سمت به روزرسانی‌های آینده را فراهم می‌کند. از Chrysalis Phase 2 به بعد، تمامی به روزرسانی‌های آیوتا برای هر نوع استفاده در سطح تولید، از جمله به روزرسانی Coordicide، یکپارچه خواهند بود.

نکات برجسته بروز رسانی Chrysalis آیوتا

ادغام با آیوتا اکنون بیشتر بصورت متصل شدن و اجرا کردن است، آیوتا اکنون یک شبکه کاملاً جدید است که می‌تواند خواسته‌های مشتریان در سطح تولید برآورده کند. به روزرسانی Chrysalis IOTA محصولی آماده برای شرکت به بازار عرضه می‌کند.

استاندارد سازی- ماژول‌های Chrysalis آیوتا اکنون بر اساس استانداردهای صنعت ساخته شده‌اند، با استفاده از استانداردهای کاملاً تحقیق شده، یکپارچه سازی آسان را برای صنعت فراهم می‌کنند.

قابلیت استفاده بهبود یافته – چه از نظر رابط کاربری جدید جذاب کیف پول Firefly و چه از نظر اتصال نرم افزاری استاندارد برای اکثر زبان‌های برنامه نویسی، آیوتا Chrysalis بازنگری کاملی در مورد رابط های کاربری انجام داده است.

ما اکنون یک پلتفرم آماده برای شرکت داریم که با عملکردهای پیشرفته، با ارتقا استاندارد صنعت و با بهره وری از انرژی هم صنعت و هم مشتریان از آن لذت خواهند برد. مهندسان ما با سخت کوشی تلاش کرده اند تا بنیان Coordicide و فراتر از آن را ایجاد کنند. دومینیک شینر، بنیانگذار و رئیس بنیاد آیوتا

راه‌اندازی Chrysalis در روز چهارشنبه، 28 آوریل انجام می‌شود. یک مرحله انتقال توکن یک هفته ای وجود دارد که قبل از آن، از 21 آوریل تا 28 آوریل انجام می‌شود. دارندگان توکن و ارائه دهندگان خدمات می‌توانند توکن‌های خود را در مرحله مهاجرت یا پس از راه اندازی Chrysalis منتقل کنند.

در نهایت هیچ تفاوتی عملی بین این دو گزینه وجود ندارد و شما می‌توانید هر زمان که خواستید مهاجرت کنید. با این حال توصیه می‌شود که مبادلات قبل از راه اندازی شبکه منتقل شوند تا از وقفه در سرویس آنها جلوگیری شود.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا