اخبار بیت کوین

پذیرش بیت‌کوین توسط رستوران زنجیره‌ای Bubba Gump

رستوران‌های غذاهای دریایی Bubba Gump Shrimp پذیرش پرداخت‌های بیت کوین را شروع می‌کند. بسیاری از رستوران‌های زنجیره‌ای که توسط شرکت مادر Landry اداره می‌شوند، بیت کوین را به عنوان نوعی پرداخت برای وعده‌های غذایی قبول می‌کنند.

دیروز تیلمان فرتیتا، رئیس و مدیر عامل لندری در مصاحبه با CNBC گفت: “80 تا 90٪” مارکت‌های رستوران این شرکت (از جمله شرکت میگو Bubba Gump ، Makhon The Steakhouse و Mastro’s ) بیت‌کوین (BTC) و سایر ارزهای رمزنگاری را در 90 روز آینده قبول می‌کنند. فرتیتا گفت این حرکت گامی در جهت ورود رمزنگاری به جریان اصلی است.

مدیر عامل لندری گفت: “بسیار شگفت آور است که این نوع معامله [رمزنگاری] بسیار ساده است. استفاده از ارزهای رمزنگاری اجتناب ناپذیر است و بزودی همه از آن استفاده خواهند کرد”

شرکت میگو Bubba Gump با الهام از فیلم 1994 فارست گامپ با بازی تام هنکس، دارای بیش از 30 رستوران در ایالات متحده، ژاپن، انگلستان، هنگ کنگ، چین، اندونزی، مکزیک، کانادا، جزایر ماریانا و قطر می‌باشد. فرتیتا همچنین دارای یک خرده فروش اتومبیل لوکس در هوستون به نام Post Oak Motor Cars است که از سال 2018 بیت‌کوین را می‌پذیرد.

برخی از زنجیره‌های غذایی و رستوران‌های معروف اکنون پذیرای بیت کوین هستند، اما نوسان بسیاری از این ارزهای رمزنگاری ممکن است استفاده از آن را به عنوان یک وسیله معتبر مبادله را دشوار کند. اولین رستوران و باری که بیت‌کوین را به عنوان روش پرداخت پذیرفته است (به نام اتاق 77 در آلمان) ظاهراً به دلیل محدودیت‌های همه گیری کرونا در اکتبر پس از از ده سال درهای خود را بسته است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا