Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت بیت کوین از زمان سقوط در ماه گذشته همچنان در حال کاهش قیمت است. اما هنوز کارشناسان در مورد اینکه بازار به کدام سمت می‌رود نمی‌توانند به توافق برسند.

بیت کوین که هم اکنون در حدود 32000 دلار معامله می‌شود، در 24 ساعت گذشته 9.4٪ و نسبت به هفته گذشته 20٪ کاهش یافته است. اما نسبت به ابتدای سال 2٪ کاهش یافته است. اتریوم، دومین ارز بزرگ دیجیتال از نظر سقف بازار، در روز گذشته 12.5٪ و در هفته اخیر حدود 24٪ کاهش یافته است. و حتی ارزهای طنز که بسیار پرطرفدار هستند نیز در حال سقوط هستند، برای مثال دوج کوین 33٪ ارزش خود را در عرض 24 ساعت کاهش داد.

آیا این کاهش قیمت‌ها به این معنی است که ما به یک زمستان رمزنگاری دیگر وارد شده‌ایم؟ کارشناسان با “شاید” پاسخ می‌دهند.

امروز، کی یانگ جو، مدیر عامل کریپتوکوانت، که داده‌هایی را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند، در توئیتر خود نوشت که بازار خرسی بیت کوین “تأیید شده است” زیرا سرمایه گذاران بزرگ (معروف به نهنگ‌ها) سرمایه‌های خود را به صرافی‌ها می‌فرستند.

وی بعداً به رسانه دکریپت گفت كه “وقتی جریان ورودی نهنگ‌ها غالب شود، بازار معمولا نزولی خواهد بود” او همچنین افزود كه “این بیشتر شبیه به یك سری اصلاح قیمت است كه چند هفته طول می‌كشد.”

الکس کروگر، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، نیز این گفته را تایید کرد و امروز به دکریپت گفت که آنچه ما شاهد آن هستیم “به طور قطع بازار خرسی است”. وی خاطرنشان کرد: “چشم انداز این بازار به شدت خرسی است”، و “ممکن است این وضعیت بدتر شود.” او همچنین افزود “هیچ تعریف واحدی از بازار خرس وجود ندارد”، نکته‌ای که چارلز بووارد، معاون رئیس محتوای کوانتوم اکانامیک نیز بیان کرد.

از طرف دیگر، پدرو فبررو، رئیس بلاکچین در بازار فانتزی رمزنگاری RealFevr و تحلیلگر اقتصاد کوانتوم، معتقد است که بیان بازار خرسی هنوز خیلی زود است. وی به دکریپت گفت: “من اینگونه پیش بینی نمی‌کنم.” “حداقل الان نه. چند هفته به آن فرصت دهید، تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. ”

بازار ارزهای دیجیتال که از ماه گذشته بازگشت قیمت را تجربه کرد، دچار یک کاهش شدید شده است: 500 میلیارد دلار در یک لحظه از بین رفت. از آن زمان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شاهد کاهش قیمت بوده‌اند. با این حال برخی از تحلیلگران هنوز دیدگاه مثبت خود را حفظ کرده‌اند و به Decrypt گفته‌اند که اصلاح قیمت در واقع در حال اتمام است. فرد پای، مدیر عامل صندوق معاملات ارزهای دیجیتال (ETF) 3iQ مستقر در تورنتو، گفت که سودهای عظیم بیت کوین در سال گذشته “از نقطه نظر انسانی پایدار نبودند”.

اما بیت کوین از آن زمان به بعد به تدریج افت کرده است و برخی از سرمایه گذاران شروع به بیت کوین خود کرده‌اند.

با این حال، هنوز پول زیادی به این فضا وارد می‌شود. مت آرون، بنیانگذار یونی والز که برنامه‌ای است که معاملات بزرگ DeFi را ردیابی می‌کند، به دکریپت گفت که صنعت رمزنگاری در مراحل اولیه است و بیشتر به اینترنت شباهت دارد و دانستن اینکه بازار به کدام سمت پیش می‌رود بسیار دشوار است.

وی گفت: ما عادت کرده‌ایم که بازار با شدت رو به افزایش باشد. اما اگر به رشد اینترنت بعد از 2001 دقت کنید، بعد از مورد پذیرش قرار گرفتن در دنیای واقعی، که در حال حاضر دنیای ارزهای دیجیتال نیز بسیار شبیه به آن دوران است، رشد آن به تدریج آهسته‎‌تر شد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها