Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار اتریوم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم برای اولین بار از مرز 4600 دلار عبور کرد و سولانا از کاردانو به عنوان پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار پیشی گرفت.

اتریوم

در میان هیاهوی فزاینده در مورد متاورس و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، قیمت اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، از مرز 4600 دلار آمریکا عبور کرد و به بالاترین قیمت تاریخی 4634 دلار امروز صبح آسیا رسید.

سایر آلتکوین‌ها به قله‌های جدید صعود کردند. بر اساس داده‌های بیتشال مارکت، قیمت Solana (SOL)، ارز دیجیتال بومی بلاک چین اثبات سهام Solana، به بالاترین حد خود نزدیک به 230 دلار رسید.

DOT، ارز دیجیتال بومی شبکه بلاک چین پولکادات، برای اولین بار در تاریخ 1 نوامبر از مرز 50 دلار آمریکا عبور کرد و در 2 نوامبر به بالاترین قیمت خود 53.04 دلار آمریکا رسید. ATH جدید DOT همراه با حراج‌های پاراچین مورد انتظار Polkadot است که انتظار می‌رود در این ماه برگزار شود.

کارشناسان بازار بر این باورند که سه ماهه چهارم معمولاً دوره افزایش قیمت برای بازار کریپتو است و آلت کوین ها به دنبال رشد بیت کوین در ماه گذشته در حال افزایش هستند. هم اکنون ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال 2.8 تریلیون دلار است.

بن کاسلین، رئیس تحقیقات و استراتژی صرافی ارزهای دیجیتال AAX در مصاحبه‌ای گفت:

«ما خود را در سه ماه آخر سال میلادی می‌یابیم که نوعی زمینه صعودی را فراهم می کند. «آنچه در بازی Squid Game Token دیدیم، یک فاجعه کلاسیک بود که مردم را به تمرکز بیشتر روی کیفیت و طول عمر سوق می‌دهد، پروژه‌هایی که موفق خواهند شد و شما را فریب نمی‌دهند.»

اتریوم که میزبان اکثر پروتکل‌های دی‌فای، استیبل کوین‌ها و NFT است، ارزش بازار خود را به 538 میلیارد دلار افزایش داده است. افزایش پنج برابری از ابتدای سال جاری، و بیش از 170 میلیارد دلار کل ارزش قفل شده (TVL) در آن وجود دارد.

اتریوم در ششمین هفته متوالی رشد قرار دارد و نمودارها نشان می‌دهد ممکن است $ETH در 14 روز آینده به 5800 دلار (با 20%) افزایش یابد.

بر اساس نظرسنجی از 50 کارشناس امور مالی و ارزهای دیجیتال که برای آخرین گزارش پیش‌بینی قیمت اتریوم فایندر مورد بررسی قرار گرفتند، انتظار می‌رود قیمت اتریوم تا پایان سال جاری به 5114 دلار آمریکا برسد.

موسسات نیز به طور فزاینده‌ای به دنبال اتریوم هستند. به گفته مدیر دارایی‌های دیجیتال CoinShares، محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم در هفته گذشته پس از سه هفته متوالی، شاهد ورود 17 میلیون دلار بودند. بورس کالای شیکاگو (CME) این هفته اعلام کرد که قرار است قراردادهای آتی Micro Ether را در 6 دسامبر راه اندازی کند و در انتظار بررسی نظارتی است.

افزایش اتریوم همچنین به دنبال ارتقای موفقیت‌آمیز Altair Beacon Chain آن، اولین ارتقاء شبکه اصلی به Beacon Chain، در 27 اکتبر است. ارتقاء Beacon Chain اتریوم، که در دسامبر 2020 اجرا شد، آغاز عرضه Eth2 بود و سهام Ethereum eco را به ارمغان آورد.  ادغام شبکه اصلی اتریوم با سیستم اثبات سهام زنجیره بیکن، پایان یک اتریوم اثبات کار است و قرار است در سال 2022 انجام شود.

با ظهور امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)، GameFi، NFTها و موسساتی که به طور فزاینده در حال کاوش در بلاک چین هستند، بلاک چین های قابل برنامه ریزی مانند اتریوم و سولانا که می‌توانند از چنین موارد استفاده پشتیبانی کنند، شاهد رشد مداوم خواهند بود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها