Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

جردن بلفورت، دلال سابق و نام آشنای بورس امریکا که رفتار متقلبانه و سبک زندگی ظالمانه‌اش توسط لئوناردو دی کاپریو در فیلم “گرگ وال استریت” جذاب شده بود، یکی از حامیان ریپل است.

بلفورت اخیراً در توییتی ادعا می‌کند که دارای مبلغ شش رقمی در این ارز دیجیتال بحث‌برانگیز است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ادعا می‌کند که یک اوراق بهادار ثبت نشده است.

این کارآفرین آمریکایی پیش بینی می‌کند که قیمت ریپل می‌تواند به 10 دلار برسد. در چنین حالتی، ارزش بازار ریپل باید نزدیک به 500 میلیارد دلار باشد. در همین راستا اعضای جامعه ریپل از ورود بلفورت به ارتش خود استقبال کردند.

جردن بلفورت طرفدار سرسخت ارزهای دیجیتال

پس از محکوم کردن بیت کوین به عنوان یک “کلاهبرداری” در سال 2018 توسط دیگر افراد مطرح، “گرگ وال استریت” از آن زمان به یک تشویق کننده ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. جردن بلفورت اخیراً به توکن‌های غیرقابل تعویض NFT نیز علاقه‌مند شده است.

ارز دیجیتال XRP یکی از معدود کوین‌هایی است که در طول چرخه صعودی اخیر بازار، موفق به شکستن سقف قیمت قبلی خود نشده است. قیمت آن همچنان نسبت به اوج 3.40 دلاری که در 7 ژانویه 2018 ثبت شده بود، 68 درصد کاهش دارد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها