Categories
تحلیل تکنیکال بیت کوین
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت‌کوین برای اولین بار از اوایل مارچ سطح 61000 دلار را شکست و معامله گران به خریدار تبدیل می‌شوند. قیمت بیت کوین (BTC) برای اولین بار از 10 آوریل از 61000 دلار فراتر رفته است. پس از شکستن خط مقاومت، با بازگشت خوش بینی به بازار، معامله‌گران شروع به بررسی سطوح جدیدی از مقاومت و حمایت می‌کنند.

در کوتاه مدت، در کنار بالاترین سطح تاریخی در حدود 61،800 دلار ، سه سطح کلیدی قیمت بیت کوین برای مشاهده وجود دارد: 61188 دلار ، 58387 دلار و 53000 دلار. تا زمانی که قیمت بیت کوین بالای 58387 دلار باقی بماند و تلاش کند تا بالاتر از 61188 دلار باشد، احتمالاً رکورد جدیدی در آینده قابل پیش بینی است.

اگر بیت کوین به یک رکورد جدید برسد، معامله گران همچنین پیش بینی می‌کنند که بازار آلت‌کوین‌ها فعلاً اندکی عقب نشینی کند، حداقل تا زمانی که بیت‌کوین پس از رسیدن به یک بالاترین سطح از حرکت بایستد. تبدیل شدن سطح 58000 دلار به یک سطح حمایت برای حرکت صعودی بیشتر ضروری است.

با توجه به معامله گر مستعار “Rekt capital”، نکته کلیدی بیت کوین برای دستیابی به سطح بالای جدید در روزهای آینده، تثبیت 58000 دلار به عنوان منطقه حمایتی است. سطح 58،000 دلار یک منطقه مهم است زیرا اوج صعود اولیه بیت‌کوین به سطح مقاومت 60،000 دلار در اواسط فوریه است، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است.

در تجزیه و تحلیل تکنیکال، هنگامی که قیمت یک دارایی بالاتر از اوج قبلی تثبیت می‌شود، یک علامت بسیار صعودی محسوب می‌شود.

این معامله‌گر خاطر نشان کرد: بیت‌کوین حتی اگر از رنگ نارنجی رد میشد، قادر به حفظ ناحیه قرمز بود و در حقیقت، در حال حاضر احتمال رد شدن از نارنجی ضعیف‌تر شده است، بیت‌کوین در حال فشار آوردن به بالاتر از ناحیه نارنجی است [58،000 دلار]. تبدیل شدن ناحیه نارنجی به یک حمایت باعث می‌شود بیت کوین بسیار به یک سقف تاریخی نزدیک باشد.

رائول پال، مدیر عامل شرکت Global Macro Investor تأکید کرد که نگاه کلان به بیت کوین همچنان مثبت است. پال تأکید کرد که بیت کوین از محدوده سه ماهه خارج شد، این نشان می‌دهد که شتاب تکنیکال بیت‌کوین شروع به جمع‌آوری انرژی است. او گفت: با دیدن اینکه بیت‌کوین یک محدوده 3 ماهه و الگوی مثلث را شکسته است یک معامله سودمند به نظر می‌رسد.  باید یک حرکت قدرتمند صعودی ایجاد کند.

یک معامله‌گر دیگر با نام  “کاکتوس” همچنین افزود که تحلیل‌های درون زنجیره‌ای قویتر از هر زمان دیگری است، با توجه به اینکه خروجی‌های زیاد بیت‌کوین از صرافی‌های بزرگ نشانگر انباشت در میان سرمایه گذاران بزرگ است.

BTC / USD

دیدن یک حرکت صعودی بزرگ برای BTC …

– تحلیل‌های زنجیره‌ای از هر زمان دیگری قوی‌تر هستند

– ما شاهد بیشترین میزان خروج از صرافی‌ها هستیم

– نقطه بسته شدن ماه قبلی اکنون به نقطه حمایت تبدیل شده است

– بالاترین نقطه بسته شدن هفتگی که احتمالاً ثبت می‌شود

هنگام حرکت صعودی بیت کوین، مراقب رکود آلت‌کوین‌ها باشید

در همین حال، معامله گران دیگر انتظار دارند که اگر بیت کوین بار دیگر به حداکثر قیمت برسد، بازار آلت‌کوین‌ها نفس بکشد. Kaleo، نام مستعار یک معامله‌گر معروف دیگر، گفت به احتمال زیاد وقتی حجم بیت کوین افزایش می‌یابد، آلت‌کوین‌ها تقریباً به اندازه انتظار صعودی نمی‌شوند.

این معامله‌گر توضیح داد: برای کسانی که جدید هستند، مراقب باشید که وقتی بیت‌کوین  در آستانه ثبت بالاترین قیمت است، در ورود به آلت‌کوین‌ها دقت کنید. سود حاصل از آلت‌ها تمایل دارد به بیت کوین بازگردد. این به این معنی نیست که قیمت دلاری آن بالا نمی رود، فقط به احتمال زیاد تقریباً به همان اندازه افزایش پیدا نکند.

در کوتاه مدت، بیت کوین در صورت ادامه حرکت خود از آلت‌کوین‌ها بهتر عمل خواهد کرد و تنها زمانی این چرخه به آلت‌کوین‌ها تغییر خواهد کرد که بیت‌کوین در یک محدوده قیمتی تثبیت شود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها