اخبار آلتکوین‌ها

قابلیت زنجیره‌های موازی کوزاما راه‌اندازی می‌شود

پولکادات اعلام کرد کوزاما “بالاخره آماده میزبانی زنجیره‌های موازی است”

گسترش پروتکل پولکادات از ماه آگوست، زمانی که این پروژه شبکه آزمایشی Rococo خود را راه اندازی کرد، ادامه دارد.

کوزاما، زنجیره خواهر پلتفرم پولکادات برای راه اندازی زنجیره‌های موازی در شبکه آماده است.

پولکادات و خالق کوزاما، گاوین وود، امروز در یک پست وبلاگ گفتند که پولکادات در حال ورود به مرحله چهارم و آخرین راه اندازی شبکه اصلی است که شامل استقرار زنجیره‌های موازی در شبکه کوزاما است. طبق گفته وود، بازوی توسعه دهنده پولکادات، شامل Parity Technologies، نسخه به روزرسانی شده (نسخه 0.9 پولکادات) را برای کوزاما منتشر کرده است و در حال حاضر آماده میزبانی از زنجیره‌های موازی است.

وود گفت:

راه اندازی زنجیره‌های موازی پس از حسابرسی کامل خارجی در نسخه جدید پولکادات و کوزاما ادامه خواهد داشت که”حداقل یک مزایده حضوری و با میزبانی حداقل یکی از زنجیره‌های موازی کاربردی” اجرا خواهد کرد. وی جدول زمانی مشخصی را ارائه نداد، اما افزود انتظار دارد حسابرسی “در آینده‌ای نزدیک” به پایان برسد، وب سایت کوزاما اعلام کرد که اولین مزایده از پنج مزایده را یک هفته قبل اعلام کرده است.

وود گفت:

پس از موفقیت کامل مزایده‌های کوزاما، انتظار می‌رود مزایده پولکادات به زودی اتفاق بیفتد.

ارائه پروتکل پولکادات از ماه آگوست، زمانی که این پروژه شبکه آزمایشی Rococo خود را برای ارزیابی اجرای برنامه ریزی خرد شده بر اساس زنجیره‌های موازی راه اندازی کرد، در حال انجام است. برخی پیش بینی می‌کردند که راه اندازی زنجیره‌های موازی در سه ماهه اول سال 2021 اتفاق بیفتد، اما گزارش شده است که مشکلاتی در مورد پایداری آزمایشگاه Rococo وجود دارد (به عنوان مثال، یکی از زنجیره‌های موازی آن ظاهرا بیش از یک روز طول کشیده بود).

در زمان انتشار این مقاله، قیمت توکن پولکادات DOT 39.51 دلار است که در 24 ساعت گذشته بیش از 2.2 درصد کاهش یافته است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا