Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز شیبا اینو با بیش از یک میلیون سرمایه گذار، علیرغم اینکه بیش از 50 درصد کمتر از بالاترین حد خود معامله می‌شود، به نظر می‌رسد اهداف بزرگ‌تری در سر دارد.

یک میلیون کاربر ارز شیبا اینو نمی‌توانند اشتباه کنند، می‌توانند؟

آینده ارز شیبا | Shiba با عبور از مرز 1 میلیون دارنده به نقطه عطف جدیدی از پذیرش رسیده است. چنانچه 50 درصد پایین‌تر از سقف قیمتی خود معامله می‌شود. اخبار مربوط به نقطه عطف تعداد کاربر و افزایش روزانه قیمت ارز شیبا، از زمانی که حساب رسمی توییتر آن در اواخر 25 نوامبر توئیتی منتشر کرد، به جامعه ارز shiba انرژی بخشید.

چنین نقطه عطف افتخارآمیز و شگفت انگیزی برای ارتش SHIBA به 1,000,000 دارنده می‌رسد. امروز را همه ما تشویق می‌کنیم و این لحظه بزرگ در تاریخ ارز شیبا را جشن می‌گیریم.

— Shib (@Shibtoken) 25 نوامبر 2021

از زمانی که پروژه ارز Shiba به این نقطه عطف رسیده است، قیمت ارز شیبا در 24 ساعت گذشته 11.4 درصد افزایش یافته است و طبق داده‌های بیتشال مارکت اکنون با 0.00004237 دلار معامله می‌شود. بر اساس داده‌های اتر اسکن هم اکنون، 1,002,021 دارنده SHIB وجود دارد.

علیرغم افزایش اخیر قیمت، ارز شیبا همچنان بسیار پایین‌تر از اوج 0.00008190 دلاری خود در 28 اکتبر معامله می‌شود، احتمالاً به دلیل سود نهنگ‌های شیبا!

موارد زیادی در جهان ارز شیبا در جریان است. صرافی بیتفینکس مشتقات ارز SHIBA را با قراردادهای دائمی جفت شده با Tether (USDT) برای معامله در 23 نوامبر فهرست کرد.

و صرافی کوربیت کره جنوبی سپرده پذیرفته است و ارز شیبا قرار بود در ساعت 3 صبح UTC شروع به معامله کند. این باعث می‌شود Korbit اولین صرافی کره‌ای باشد که ارز شیبا اینو را فهرست کرده است.

ارز شیبا و دوج کوین پادشاهان رمز ارزهای میم

علاوه بر ارز شیبا، دوج کوین در حال حاضر تنها memecoin دیگری است که برای معامله در چهار صرافی بزرگ که هنوز به طور قانونی در کره جنوبی فعالیت می‌کنند: Upbit، Bithumb، Coinone و Korbit موجود است.

Korbit این فرصت را دارد که توکن‌های جدید جفت شده با وون کره (KRW) را فهرست کند، زیرا یکی از معدود صرافی‌های کره بود که تا 24 سپتامبر با قوانین جدید طراحی شده برای مبارزه با پولشویی مطابقت کامل داشت.

دوج کوین پنجمین ارز دیجیتال کره جنوبی از نظر حجم معاملات است. DOGE از سال 2017 در کره بسیار محبوب بوده است، زمانی که این کشور تحت تأثیر تب ICO قرار گرفت و ارزهای رمزپایه در مقایسه با قیمت‌های جهانی با قیمت‌های بالاتری معامله می‌شدند! باید دید که آیا اضافه شدن میم کوین‌های بیشتری مانند ارز شیبا اینو می‌تواند به جنون گمانه زنی دیگری منجر شود یا خیر.

ارز شیبا یکی از محبوب‌ترین میم کوین های موجود در بازار امروز است که تنها پس از دوج قرار دارد. هر دو از نظر ارزش بازار جزو 15 ارز دیجیتال برتر هستند. با الهام از ارز شیبا و دوج کوین سکه‌های کپی بسیاری در چندین زنجیره است. در مجموع، بیش از 19 رمز ارز با نام ارز شیبا اینو وجود دارد!

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها