اخبار آلتکوین‌ها

قبول پرداخت اجاره بها از طریق کاردانو توسط املاک مالتز

شرکت املاک مالتز برای پرداخت اجاره آپارتمان‌های فوق مدرن خود کاردانو را پذیرفته است.

شرکت املاک مالتز اعلام کرده است که برای قرارداد اجاره ساختمان مرکوری تاورز زاها حدید پرداخت قرارداد اجاره با کاردانو را قبول می‌کند.

در بیانیه مطبوعاتی، Dreamflats گفت که درآمد حاصل از پرداخت کاردانو به نهادهای نظارتی، از جمله اداره گردشگری مالت اعلام خواهد شد. علاوه بر این، پرداخت مالیات از معاملات رمزنگاری با ارز فیات انجام می‌شود.

برج مرکوری یک ساختمان فوق مدرن و معمار آن زاها حدید است و قیمت اجاره با تکمیل آپارتمان‌ها در سال 2022 تعیین می‌شود.

Dreamflats به شرکت‌هایی که برای اجاره پرداخت ارز رمزنگاری را قبول می‌کنند، می‌پیوندد. در ماه آوریل، شرکت املاک و مستغلات میلیاردر Rick Caruso اعلام کرد که بیت کوین را به عنوان پرداخت اجاره برای املاک مسکونی و خرده فروشی قبول می‌کند. به گفته کاروسو، این تصمیم به دلیل اعتقاد به ماندگاری ارزهای رمزنگاری است.

Dreamflats به اولین بخش تجاری غیر دیجیتالی مالتی تبدیل می‌شود که پرداخت‌های رمزنگاری را می‌پذیرد، و این اقدام ممکن است الگویی برای سایر صنایع باشد. Dreamflats با پذیرش کاردانو ، تمرکز خود را از بیت کوین، یک گزینه کلیدی برای پرداخت رمزنگاری، تغییر می‌دهد.

رکوردهای کاردانو باعث افزایش سود می‌شود

انتخاب کاردانو توسط Dreamflats به دنبال افزایش قیمت اخیر این دارایی است که در تاریخ 16 مه به بالاترین رقم 2.4 دلار رسیده است. افزایش قیمت کاردانو با پایدار شدن بازار صعودی بیت کوین مرتبط است، در حالی که این دارایی در 14 آوریل به بالاترین قیمت 64،800 دلار رسیده است.

با این حال، همانطور که بیت کوین برای حفظ سودهای ابتدای سال تلاش می‌کرد، طبق داده‌های ارائه شده در کوین مارکت کپ، کاردانو همچنین معاملات اصلاح قیمت را با قیمت 1.53 دلار در زمان نوشتن این خبر تجربه کرده است و 16.6٪ در هفت روز گذشته افت کرده است.

افزایش قیمت کاردانو همچنین منجر به جذب حدود 6،710 میلیون سرمایه بازار از اول ژانویه تا 17 مه 2021 شد که رشد 1231 درصدی را نشان می‌دهد.

از طرف دیگر، شبکه کاردانو با تمرکز بر موارد استفاده این ارز رمزنگاری در دنیای واقعی همچنان به دنبال جذب افراد در بازار ارزهای رمزنگاری است. به عنوان مثال، کاردانو برای ساده سازی سیستم آموزش کشور، با دولت اتیوپی معامله‌ای امضا کرد.

این شبکه همچنین با دستیابی به تمرکززدایی 100% بلوک خود، شاهد ادامه توسعه شبکه خود بوده است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا