Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده های PoolTool ، شصت و چهار درصد از استخرهای کاردانو “آماده بروزرسانی آلونزو” هستند.

IOHK، شرکت پشت کاردانو، در توئیتی اعلام کرد که هدف استخرهای سهام آماده آلونزو تقریباً به دست آمده است. هنوز 70 درصد مورد انتظار استخرها برای دیدار با آلونزو آماده نیستند، اما رقم استخرهای آماده آلونزو تقریباً دو برابر شده است.

در حال حاضر 64 درصد از استخرهای آلونزو کاردانو ارتقا یافته‌اند

ذخایر سهام کاردانو که اکنون برای ارتقاء آلونزو آماده هستند، در مجموع 64 درصد است، در حالی که هدف این بود که تا 6 سپتامبر (امروز) 70 درصد به گره آلونزو 1.29.0 برسد. به طور کلی، توسعه‌دهندگان کاردانو انتظار دارند هشتاد درصد استخرها تا 12 سپتامبر، زمانی که این رویداد برگزار می‌شود، آماده شوند. داده‌های مربوط، به مجموعه سهام افزایش یافته توسط Pooltool ارائه شده است.

بنیانگذار کاردانو در توییتر به “سر و صدا و FUD” بر علیه کاردانو عکس العمل نشان داد

همانطور که قبلاً توسط بیتشال گزارش شده بود، مدیرعامل و بنیان‌گذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، جریان ویدئویی را منتشر کرد که در آن به حملات اخیر علیه کاردانو و کمپین توهین آمیز توسط آنتونی ساسانو، بنیانگذار Ethhub.io، پرداخت. ساسانو یکی از برجسته‌ترین اعضای جامعه اتریوم است.

او در صفحه توییتر خود تصاویری از Reddit منتشر کرد که نشان می داد، مبادله “مین سواپ” اولین پروژه اجرا شده در شبکه کاردانو با چندین مشکل بزرگ روبرو شده و مشخص شده است که شبکه قرارداد هوشمند کاردانو تنها قادر است یک تراکنش را در هر بلوک انجام دهد که باعث می شود مین سواپ برای مشتریان غیرقابل استفاده باشد.

این موضوع باعث شده که بسیاری از کاربران به این باور برسند که بلاک چین کاردانو خراب شده است و قراردادهای هوشمندی که اکنون در حال آزمایش هستند به سادگی از کار افتادند.

چارلز هاسکینسون این را “سر و صدا و FUD (ترس و شک پراکنی)” نامیده است و تیم IOHK توضیحی در مورد آنچه اتفاق افتاده و نحوه رسیدگی به این مسئله ارائه کرده است

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها