اخبار آلتکوین‌ها

مایک نوواگراتز: دوج کوین ریشه بسیار قوی دارد

مایک نووگراتز  (مدیر دیجیتال گلکسی) می گوید: دوج کوین علیرغم کمبودها پایه فاندامنتالی بسیار قویی دارد. میک نووگراتز از شرکت دیجیتال گلکسی، دوج کوین را تجزیه و تحلیل کرده و نتیجه گرفته است که “علی رغم کمبودها، دوج کوین دارای اصول بنیادی (فاندامنتال) بسیار قدرتمند است. نووگراتز اعتراف كرد كه در مورد دوج کوین اشتباه کرده و در مورد دوج‌کوین بسیار بدبین بوده است.

نباید دوج کوین را نادیده گرفت

Galaxy Digital Research روز سه شنبه گزارشی با عنوان “دوج کوین: صادق‌ترین ارز دیجیتال” منتشر کرد. این گزارش تاریخچه و پیشرفت دوج کوین را به طور خلاصه بیان می‌کند و خاطرنشان می‌کند که جذابیت آن بخاطر “همیشه صادق بودن آن بوده است”. نویسندگان توضیح دادند که “برخلاف بسیاری از پروژه‌های ارز رمزنگاری، دوج کوین به دنبال چیزی نیست، یا حتی وانمود نمی‌کند که چیزی جز سرگرم کننده‌ترین کوین جهان است.”

این گزارش همچنین می‌افزاید: بدون هیچ پیش خرید یا عرضه اولیه کوین، راه اندازی منصفانه دوج کوین آن را بیشتر از سایر پروژه‌های موجود در این فضا نزدیک به بیت کوین قرار می‌دهد و اطمینان می‌دهد که هیچ گروه مخفی از خودی‌ها به طور ناعادلانه از ظهور آن بهره‌مند نمی‌شوند.

این گزارش ضمن تأیید اینکه دوج کوین بهترین عملکرد را در بین دارایی‌های دیجیتال تاکنون داشته است” و “افراد بیشتری نسبت به گذشته صاحب DOGE هستند”، همچنین برخی از کمبودهای مهم این ارز رمزنگاری را مورد تاکید قرار می‌دهد. “دوج کوین توسعه برابر با صفر دارد.تعداد کمی از افراد گره‌های کامل را اجرا می‌کنند و کسانی که اغلب این کار را انجام می‌دهند در بارگیری زنجیره یا همگام سازی با شبکه مشکل دارند.

هیچ زیرساختی در بازار وجود ندارد، به سختی کیف پول نرم افزاری برای آن وجود دارد و با وجود بیش از 7 سال از پیدایش آن، بسیاری از صرافی‌ها هنوز از آن پشتیبانی نمی‌کنند. هیچ داستان جدی یا موردی برای استفاده طولانی مدت از آن وجود ندارد و مشخص نیست دارندگان DOGE نسبت به چشم انداز بلند مدت نگهداری این کوین مصر هستند یا خیر.

با اعتراف به اینکه در هنگام نوشتن این گزارش، معتقد بودند که “دوج کوین یک شوخی است … قابل اعتماد، مقاوم یا پذیرفته نیست”، اینگونه بیان کردند که: هنگام بررسی داده‌ها، متوجه شدیم که، علیرغم کمبودهای آن، دوج کوین دارای اصول بنیادی قدرتمندی  است که از ظهور آن حمایت می‌کند: یک منشا داستان اصلی، طول عمر و یک جامعه رو به رشد از کاربران که به نظر می‌رسد مصمم به حفظ موجودیت این کوین با موضوع Shiba Inu هستند.

با این وجود، آنها تأكید كردند که “ما انتظار نداریم كه دوج کوین به این زودی به ارزنده‌ترین ارز رمزنگاری جهان تبدیل شود، اما نباید DOGE را نادیده گرفت.” از جمله کسانی که به طور قابل توجهی در افزایش قیمت و استفاده از کوین دوج نقش داشته‌اند، ایلان ماسک مدیر عامل تسلا و مارک کوبان صاحب دالاس ماوریکس NBA است.

این گزارش نتیجه گیری می‌کند: این کوین صداقت خاصی را ارائه می‌دهد که موجودیت آن را در دنیای پیچیده و اکوسیستم ارز رمزنگاری تشدید می‌کند. بیشتر دارایی‌ها نمی‌توانند با این صداقت مقابله کنند و ماندگاری دوج کوین تا زمانی که یک حقیقت واقعی باقی بماند تضمین شده است: مردم یک شوخی خوب را دوست دارند.

مدیر عامل گلکسی دیجیتال، مایک نووگراتز، این گزارش را “بسیار منصفانه” خواند و افزود: من خیلی غیرمنصفانه به آن نگاه کرده‌ام. خوشحالم که دیدگاهم تغییر کرده است. ‌‌

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا