Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آقای چارلز هاسکینسون موسس کاردانو، اتهامات اخیر در توییتر را “سر و صدا و FUD” توصیف کرد.

راه اندازی قراردادهای هوشمند در testnet (شبکه تستی) کاردانو با کمپین منفی به سرپرستی آنتونی ساسانو، بنیانگذار Ethhub.io، یکی از پر سر و صدا ترین اعضای جامعه اتریوم، آلوده شده است.

ساسانو تعدادی تصویر از یک موضوع در Reddit ارسال کرد، که در آن مشکلی که Minswap با آن روبرو بود، را علنی میکند.

مین سواپ اولین پروژه‌ای بود که روی شبکه تستی کاردانو اجرا شد.

توئیت ساسانو:

اولین dapp امروز در کاردانو اجرا شد و طرفداران کاردانو سرانجام به این نتیجه رسیدید که نمی‌توانید راه حل خود را برای حل مسائل اساسی اجرایی کنید. کاربران هنگام تلاش برای تعویض توکن ها و تامین نقدینگی، این خطاها را دریافت کردند.

مدل حسابداری خروجی معامله کاردانو (EUTXO) فقط می‌تواند یک خروجی تراکنش در هر بلوک را اداره کند و مین‌سواپ را اساساً غیرقابل استفاده می کند.

پس از اینکه توئیت ساسانو مثل ویروس همه جا پخش شد، بسیاری به این نتیجه رسیدند که قراردادهای هوشمند کاردانو کار نمی‌کند و بلاک چین کاردانو به سادگی خراب شده است.

حتي برخي از اعضاي جامعه مدعي شدند كه چنين مشكلي براي كاردانو “حكم اعدام” خواهد بود.

با این حال، SundaeSwap Labs برخی از تصورات غلط رایج در مورد این موضوع را برطرف کرد و مدعی شد که در واقع امکان انجام صدها معامله در هر بلوک وجود دارد. همچنین ایده ایجاد مبادله مبتنی بر کتاب سفارش در بلاک چین کاردانو، که در اتریوم غیرممکن است نیز مطرح شد.

در همین راستا چارلز هاسکینسون ، اتهامات اخیر را “سر و صدا” و “FUD” (ترس، عدم اطمینان و شک پراکنی) دانست و گفت:

ردیت موافق نیست، توییتر موافقت نمی کند، تلگرام موافقت نمی کند. بچه ها این سر و صدا و FUD است. این واقعاً یکی از سخت ترین کارها در جهان است که یک سیستم واقعاً مقیاس پذیر توزیع شده که غیر متمرکز است، ایجاد کنید.

خالق کاردانو توضیح می دهد که مقیاس پذیری قراردادهای هوشمند مستلزم راه حل های خارج از زنجیره پردازش مانند Hydra است و به سرمایه‌گذاری میلیون‌ها دلاری اتریوم در راه حل‌هایی مانند Optimistic Rolps (ORU) اشاره می کند:

شما نمی‌توانید این سیستم ها را به گونه ای بسازید که مقیاس آنها میلیاردها تراکنش در ثانیه بر روی یک سیستم باشد. شما باید تقسیم کنید و فتح کنید، باید دسته ای کنید، باید پیش پردازش کنید، باید چیزها را به حوزه های مختلف منتقل کنید.

هاسکینسون همچنین گفت که در صورت وجود تقاضای تجاری و فعالیت تجاری کافی، می توان یک DEX “بسیار پیچیده” به عنوان یک زنجیره جانبی در شبکه کاردانو ایجاد کرد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها