اخبار آلتکوین‌ها

کاردانو در آستانه یک حرکت مهم

کاردانو در آستانه یک مرحله مهم، آیا ADA حرکت بزرگی انجام خواهد داد؟ پس از رویداد کاردانو 360، توسعه‌دهنده پلت‌فرم Input Output Hong Kong (IOHK) خلاصه‌ای از نکات کلیدی را منتشر کرده است. IOHK علاوه بر نمایش دموی مبادله غیرمتمرکز مانند Uniswap که در Plutus اجرا می‌شود، تاریخ آن را نیز تأیید کرد.

توسعه‌دهندگان کاردانو در رویداد کاردانو 360 که در تاریخ 31 مارس برگزار شد، اعلام کردند که در این تاریخ کنترل کامل تولید بلوک را به اپراتورهای استخر سهام جامعه تحویل داده‌اند. بنابراین، پارامتر D، معیاری که مرکزیت کاردانو را اندازه گیری می‌کند، به 0 کاهش می‌یابد. IOHK اعلام کرد: تأیید D-DAY: امروز، ما فقط یک پیشنهاد بروز شده را به بلاکچین کاردانو ارسال کرده‌ایم و مسئولیت کامل تولید بلوک را در تاریخ 31 مارس به جامعه اپراتور استخر سهام واگذار کرده‌ایم.

بنابراین، با پذیرش تمرکززدایی کامل، شبکه کاردانو بیش از 375،000 نماینده و 2350 استخر ثبت شده دارد. زنجیره بلوک کاردانو، که در سال 2020 به یک پروتکل اجماع مبتنی بر Proof-of-Stake یا همان اثبات سهام مهاجرت کرده است، در آخرین دوره قبل از مرحله عطف است. چارلز هوسکینسون، مخترع کاردانو اظهار داشت:

یک سفر جهنمی!

همچنین IOHK اظهار داشت که بیش از 1200 توسعه‌دهنده به طور موازی در حال ایجاد برنامه‌های کاربردی برای کاردانو هستند و انتظار دارند با افزایش LLVM که جهانی شد” را به ارمغان می‌آورد قراردادهای هوشمند مستقر در این سیستم عامل را فراهم کند.

انتظار می رود پلوتوس، پلتفرم قرارداد هوشمند در سومین رویداد Cardon’s Hard Fork Combinator Alonzo مستقر شود. البته در برخی از خبرگزاری‌ها گفته‌اند که این اتفاق در ماه ژوئن رخ خواهد داد آن هم بعد از آزمایش Plutus که قرار است در ماه های آینده انجام شود. علاوه براین، سیلوو پتریسسکو و جرارد مورونی، مدیر عملیات و استراتژیست IOHK، یک برنامه مشارکتی را نیز فاش می کنند:

استراتژی جذب همکاری در واقع یک عنصر اصلی استراتژی گسترده‌تر ما است که استراتژی تمایز برای Plutus است. آنچه ما می‌خواهیم به‌دست آوریم این است که اساساً توسعه دهندگان حرفه ای مکمل کارهایی هستند که برنامه پیشگام برای کمک و انجام آن‌ها به ما کمک می کند. بنابراین ما می‌خواهیم روند تضمین کیفیت و آزمایش خود را به سمت Hard Fork بعدی سریع‌تر دنبال کنیم.

چشم‌انداز کوتاه مدت کاردانو

براساس معیار IntoTheBlock، حدود 144000 آدرس 3.9 میلیارد ADA را در سطوح بین 1.12 تا 1.16 دلار خریداری کرده‌اند. بنابراین، قیمت ADA سطح پشتیبانی مهمی را در آن منطقه ارائه می‎دهد. تحلیل‌گر جان ایزیج پیش‌بینی می‌کند این ارزرمزنگاری شده بتواند با بستن شکاف در منطقه خرید بیش از حد مراجعه شده، بتواند 21٪ افزایش در قیمت ADA به 1.35 دلار افزایش دهد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا